לא הולכים לצו ראשון לפני שעוברים בכיוונים

קיבלת זימון לצו הראשון? ברכות! מה עושים עכשיו? איך מתקדמים מכאן? מה כדאי לדעת ואיך נערכים למבחנים הפסיכוטכניים? כל מה שצריך לדעת, במקום אחד – כיוונים.

בצו הראשון ישנם מבחנים פסיכוטכניים הקובעים את ציון הדפ"ר אשר משפיע באופן ישיר על אפשרויות השיבוץ שייפתחו בפניכם. לכן, יש חשיבות גדולה למבחנים אלו. אמנם נהוג לומר שאין מה להתכונן למבחנים הפסיכוטכניים, אך יש לזכור שישנה הזדמנות אחת בלבד לעשות את המבחנים, ויש להגיע מוכנים.

מינהל החינוך בעיריית אשדוד שם את נושא הגיוס בראש סדרי העדיפויות, ומממן לכל תלמיד ערכת הכנה אינטרנטית להכנה לצו הראשון, ולאחר אימון באמצעות הערכה אתם תגיעו לצו הראשון בטוחים בעצמכם ומוכנים הרבה יותר!

ביום הצו עצמו רצוי להגיע לאחר ארוחת בוקר, לא לאחר, לקחת אוכל ושתייה למהלך היום וכמובן – לא לשכוח תעודה מזהה. אם אתם לא מרגישים טוב – בקשו דחיית הצו.

 

לכל שאלה ובקשה, תוכלו לפנות למרכז כיוונים, אשר עומד בקשר מול לשכת הגיוס. כמו כן, תוכלו לפנות לרכזת החינוך החברתי בבית ספרכם והיא תסייע לכם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך