נקודת עונשין

נקודה ראשונה העונה לאשדוד מול מכבי פ"ת שהישוותה מפנדל מעורר מחלוקת בדקה ה-89. המאמן אלי לוי הורחק.
רוברטסו חוגג את שער היתרון (צילומים: טל אקוקה)

כמה מ.ס אשדוד רצתה ניצחון. אחרי 3 הפסדים בליגה היא רצתה לסמן וי על 3 נקודות. אשדוד התחזקה לפני חלון העברות והסתכלה קדימה. אשדוד קיוותה שניצחון יגיע. זה כמעט קרה במוצ"ש.. דקה לסיום המשחק מול מכבי פ"ת, כשהיא מובילה 0:1, קבע השופט ניב שטייף פנדל מעורר מחלוקת, שפ"ת הפכה אותו לתיקו. כמה חבל.

אלעד שחף מוציא עוד התקפה.

אשדוד יכולה לבוא בעיקר לעצמה בטענות. במוקם לכבוש את השני והשלישי, לאחר שער היתרון של קלארק רובברטסון הבלם (51), היא איפשרה לפ"ת לחזור משום מקום,. נכון, אשדוד ספגה פנדל שלא הגיע לפ"ת, אבל בסופו של דבר שלא כובשים סופגים. אם זה לא הספיק השופט שטייף גם הרחיק את אלי לוי (70)

נועם מוצ'ה בוואלה. (טל אקוקה)

בדקה ה-51 כאמור אשדוד עלתה על הלוח ובצדק. קופרמן הגיבה לתיבת החמש, הבלם קלארק רוברטסון נותר לא מכוסה ונגח לרשת את שערו הראשון בישראל. 0:1 לאשדוד. אבל אז במקום לכבוש את השני הגיע הדקה ה-89.

גיל כהן ממ.ס אשדוד גלש ברחבה לעבר מחאמיד. לטענת השופפ שטייף תוך כדי הגלישה כהן גם נגע ביד. החלטה מעוררת מחלוקת. את הפנדל בעט מוחמד הינדי פנימה. 1:1. עונשים לא מוצדק. נקודה.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך