אלי לוי: "השחקנים רוצים לקחת נקודות, כמו כולנו"

מאמן מ.ס אשדוד לקראת המשחק מול מכבי פ"ת במוצ"ש (אצטדיון הי"א, 19.45). אשדוד מחפשת ניצחון ראשון העונה.
אלי לוי. (צלום: משה סידי).

מ.ס אשדוד רוצה ניצחון ראשון העונה בליגת העל. במחזור הרביעי היא תפגוש את העולה החדשה מכבי פ"ת (19.45, אצטדיון הי"א) והיא לא חושבת על דבר אחר מלבד ניצחון. המאמן אלי לוי התייחס למשחק ולמצבה של קהבוצה.

אלי לוי: "התחושות מפתיחת העונה מעורבות. לא לקחנו נקודה מאף משחק, והתחיל מאפס מ-9 זה לא נעים. אבל יש גם תחשוות טובות כי גם במשחקים שהפסדנו יש הרבה דברים טובים שעשינו . השחקנים דרוכים ומתאמנים בשיא הרצינות ומשקיעים והתשובה הכי טובה זה להביא נקודות. השחקנים רוצים לקחת נקודות, כמו כולנו".

אלי לוי התייחס לשחקני הרכש החדשים של הקבוצה, מיכאל אוחנה וג'ורדן בוטאקה: "גם ג'ורדן וגם מיכאל הם באמת שני שחקנים איכותיים שהוסיפומ איכות לסגל. דבר שהיה חסר מאוד. היו חסרים לנו שני שחקנים כאלה והם יעזרו לנו בהמשך הדרך במשימוטת הקבוצה".

בחלק המקצועי נראה כי ג'ורדן בוטאקה יזכה לדקות נשחק. הקפטן ומגן טום בן זקן ייעדר ונראה כי זוהר זסנו יחליף אותו. אבנעזר ממאטה מועמד לפתוח בחוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך