בן שנתיים ננעל בשגגה ברכב

האירוע התרחש בברחוב שוהם באשדוד. מתנדבי ידידים חילצו אותו. ״רגע מיוחד שנצרב בלב״.

אתמול, חמישי, בשעה 13:14, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני בני משפחתו, ברחוב שוהם באשדוד.

עדיאל משה, מוקדן ידידים, ענה לשיחה ומיהר להוציא קריאת חירום למתנדבים. איתן כהן – אחראי הדרכה בסניף אשדוד, יחד עם מלאכי ברלינגר וכתריאל דנוך, מתנדבי הסניף, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו המתנדבים את הפעוט בזריזות, ללא גרימת נזק לרכב.

איתן מתאר: "הרגע הזה שבו אתה פותח את דלת הרכב ורואה מולך את הילד, ומרגיש את ההקלה אצל בני המשפחה, הוא רגע מיוחד שנצרב בלב ונשאר איתך. כך גם הפעם, עם קבלת קריאת החירום הגעתי לכתובת האירוע, פעלתי בזריזות, ויחד עם מתנדבים נוספים שהצטרפו, הצלחנו לחלץ את הפעוט. המשפחה הודתה לנו ושיבחה את מהירות הגעתנו ומקצועיות החילוץ״.

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח – קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך