תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין – 22/09/23 ועד – 28/09/23.

תחזית אסרולוגית

טלה: שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מלמדת על תחושת בדידות שרבים מכם חשים. גם אם סביבכם הדברים די בסדר, אתם מרגישים לבד. תחושת הבדידות אותה אתם חווים, מעידה שבתוך הלב פנימה, עדיין קיים כאב, חוסר סדר או חסך רגשי שמביא לתחושת הבדידות.

 

שור: שבוע חיובי בפתח. היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל שור ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע.

 

תאומים: המהות של שבוע זה מדברת על היכולת שלכם לנצל בתבונה הזדמנויות שנכרות בדרככם. (בעיקר על רקע כלכלי/מקצועי או עסקי) חשוב לדעת שניצול נכון של הזדמנויות אלו יכול להוות בעבורכם  שינוי חיובי בדרך להגשמת חלומותיכם.. לכן, אל תפחדו להעז ולקחת בשתי ידיים על מה שהאל הטוב מציע.

 

סרטן: המון מוטיבציה חיובית מציפה אתכם ברצון להזיז, לשנות, לפעול ולקדם נושאים שחשובים לכם. שבוע חיובי אך עמוס ולחוץ ממתין לבני מזל סרטן. המון תנועה, עשייה ונסיעות הקשורות בעיקר לכל נושא העבודה והקריירה. לעצמאים: משב רוח חיובי גורם לכם להתחבר לאופטימיות מחודשת. זמן טוב למנף רעיונות לקידום העסק.

 

אריה: התמודדות עם כישלון או עם מפח נפש כגון: חולי, פיטורים, גירושים, נפילה עסקית או מהלומה רגשית/כלכלית יוצרים בשבוע זה טלטלה רגשית. הדרך היעילה ביותר להתמודד עם תחושות אלו היא התחברות לראייה רוחנית שבבסיסה האמונה שהכול בעזרת השם הוא לטובה וכגודל הקושי, כך גם גודל השכר.

 

 

 

בתולה: המהות השבועית מלמדת על פריצת דרך, על התקדמות חיובית ומהירה של נושא או עשייה, זמן טוב להשקיע בקריירה, קידום או שדרוג. לאלו מכם שהתחילו בעבודה חדשה, צפוי קידום תוך זמן קצר. שבוע חיובי לגשת מבחנים כולל מבחני נהיגה, שבוע טוב לעריכת ראיונות עבודה והגשת מכרזים ודוחות שונים.

 

מאזניים: האינטואיציה שלכם מדברת אליכם, האם אתם קשובים לה? היכולת שלכם לקבל ולפענח מסרים תוך-אישיים עולה בשבוע זה על הפרק וחשוב שתהיו ערים לכך. באופן כללי: העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביאים לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים.

 

עקרב: השבע תחול התבהרות שתאפשר לכם להתחבר שוב אל אמונה. בשבוע זה רבים מבני מזל עקרב נמצאים בנקודה בה עליהם להגיע לידי הכרעה בנושא זה או אחר. כל עוד לא תתקבלו החלטה יקשה עליכם להיחלץ מהמצב בו אתם נמצאים והבלבול ימשך. קבלת החלטה תוביל לדרך חדשה.

 

קשת: פיוס והשלמה משפרים את האנרגיות. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. שבוע טוב לחידוש קשרים רגשיים ולשיקום קשרים שלאחרונה קצת ניזוקו. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות.

 

גדי: הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך להיחלץ ממבוי סתום ולהפיג תחושות לא נעימות. באופן כללי: חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל גדי צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכל הנעשה סביבם.

דלי: שבוע חיובי ניצב בפתח. השבוע הקלפים ממליצים לכם להיפתח לקבלת עזרה המוצעת לכם ממקורות חיצוניים כמו למשל: מוסדות ממשלה, גופים ממלכתיים, יועצים שונים, רופאים, חברים וכדומה. עזרה שכזו תסייע בידכם להתמודד עם סוגיה אשר גורמת לכם לעיכוב במימושכם העצמי. שינויים אלו חיוביים ביותר והשפעתם תורגש בחודשים הבאים.

 

דגים: זהו שבוע של המתנה, שבוע של ציפיה ודריכות לראות מה יהיה? האטה של פעילות ועצירה של דברים. חשיבה כלכלית נבונה היא צו השעה. באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך