"גמ"ח חסדי מאור מאיר הציל אותנו. לא היה לנו במה לעשות את החג"

גם השנה דאגו בגמ"ח חסדי מאור מאיר, הנקרא על שמו של הנער מאור מאיר ז"ל, ל-300 סלי מזון עשירים בכל טוב למי שזקוק להם, לראש השנה * שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "בחסדי ה' יתברך ובזכותם של אנשים טובים אשר תורמים במהלך השנה, זכינו גם השנה להכניס אור של שמחה בראש השנה למשפחות רבות באשדוד"

יותר מ-300 משפחות באשדוד נהנו בראש השנה מארוחת חג עשירה ומשמחת וכן סל מזון עשיר עם כל טוב בזכות גמ"ח חסדי מאור מאיר, על שם הנער מאור מאיר ז"ל.

שמעון בן שמעון מנהל הגמ"ח: "בחסדי ה' יתברך ובזכותם של אנשים טובים אשר תורמים במהלך השנה, זכינו גם השנה להכניס אור של שמחה בראש השנה למשפחות רבות באשדוד אשר קצרה ידם מלהשיג ארוחה חמה וחגיגית לבני ביתם".

שמעון בן שמעון ממשיך בהתרגשות: "במהלך החלוקה פגשתי אישה קשת יום  תושבת רובע ג', שעשתה את כל הדרך לחלוקה ברגל. אותה אישה אמרה שברגע שהיא שמעה על החלוקה של גמ"ח חסדי מאור מאיר היא ידעה שכדאי לה להתאמץ ולהגיע מאחר והגמ"ח ידוע בנתינת סל מזון הכולל שפע של מוצרים שיכולים להספיק לכל החג, והכל בחיוך וביד רחבה של הנפשות הפועלות"

אחת הנשים הודתה בעת החלוקה לאנשי הגמ"ח ואמרה: "בזכות הגמ"ח אני ומשפחתי קיימנו את החג בשמחה ובכבוד". משפחה אחרת שלחה הודעת תודה וכתבו: "גמ"ח חסדי מאור מאיר הציל אותנו. לא היה לנו במה לעשות את החג תודה רבה לכם".

שמעון בן שמעון, ביקש להגיד תודה לכל העוסקים במלאכה: "בהזדמנות זו גמ"ח חסדי מאור מאיר רוצה להודות לכל התלמידים ממקיף ד' שסייעו בהכנת סלי המזון. אני פונה בקריאה לכל המעוניינים הרוצים לעזור ולתרום לגמ"ח כדי שנוכל להמשיך לשמח את עם ישראל גם בחגים הבאים עלינו ולקראתנו לטובה. ברכת גמר חתימה טובה לכל התורמים ולכל עם ישראל אמן".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך