אריזות ממותגות ללקוחות – להעניק ללקוח מתנה עם ערך מוסף משמעותי

בתי עסק וארגונים למיניהם מעניקים באופן תדיר מתנות ומחוות אלו ואחרות ללקוחותיהם. זהו כיום חלק אינטגראלי ובלתי נפרד משימור לקוחות, ומהמנהג הארגוני של יצירת מערכות יחסים עשירות בין הארגון ללקוח, המבטיחות את העבודה והפעילות המשותפת לאורך זמן. כאשר מעניקים מתנה מסוג זה או אחר ללקוחות החברה או בית העסק (זה עשוי להיות תאגיד ענק או חנות שכונתית קטנטנה...), כפי שנהוג לעשות בתקופת החגים, למשל, כדאי לשקול להעניק את המתנה בתוך קופסת קרטון מעוצבת וייעודית. קיימים לכך כמה יתרונות פוטנציאליים משמעותיים ביותר
תמונה: פרי חשיבה

מדוע להשקיע באריזות ממותגות ומעוצבות במתנות ללקוחות? 

התשובה הראשונה והבסיסית ביותר לשאלה זו, היא העלות – כיום, לא יקר במיוחד לעצב, לייצר ולהשתמש באריזות קרטון ממותגות ומעוצבות במיוחד עבור אותה חברה או אותו ארגון. קרטונים עם לוגו של החברה, קופסאות מעוצבות עם הצבעים והמיתוג של בית העסק וכיוצ"ב – כיום ניתן לעצב ולייצר אריזות שכאלו בעלות מזערית, לא גבוהה בהרבה מהעלות של אריזות גנריות וחסרות כל מיתוג או צבע.

כמו כן, לשימוש באריזות ממותגות שכאלו יתרונות משמעותיים ביותר, במיוחד כאשר מדובר באריזות בהן מעניקים מתנות ללקוחות. בין אם מדובר בקרטונים למארזים לחג, אריזות לבקבוקי יין המהוות מתנות קטנות או חלק מהמארז עצמו או כל סוג אחר של קרטון לאריזה – עיצובו ומיתוגו מעניקים לארגון יתרונות משמעותיים ביותר. אלו הם יתרונות שיווקיים בעיקרם, המסייעים לארגון לבנות את המותג שלו עצמו, לשווק ולהפיץ אותו בציבור ובפרט בקרב ציבור לקוחותיו. כל איש שיווק מתחיל יידע לספר לכם עד כמה זה בסיסי וחשוב בימינו, ומדוע מומלץ ביותר שלא לפספס הזדמנות מסוג זה למתג את העסק, ולהטמיע מיתוג זה בתודעת הלקוחות והצרכנים. 

מאחר והעלות של שימוש באריזות ממותגות ומעוצבות היא יחסית מזערית וכמעט זניחה בימינו בהשוואה לשימוש באריזות "רגילות", הבחירה בהן היא מתבקשת והגיונית. לכן כמעט כל ארגון, בית עסק קטן אן גדול, חברות ותאגידים בישראל ובעולם המערבי כולו, כבר עברו מזמן לשימוש באריזות ממותגות בלבד.

להעניק ללקוחות הרגשת קרבה, אינטימיות וקשר אישי עם בית העסק

הענקת מתנה ללקוח בתוך קופסת קרטון מעוצבת וממותגת מסייעת גם לבנות בצורה הדוקה ואינטימית יותר את מערכת היחסים שבין הלקוח לבית העסק (הארגון עצמו). קיים הבדל בין לקבל בקבוק יין באריזה אפורה וחלקה, לבין לקבל אותו בתוך אריזות לבקבוקי יין ממותגות ומעוצבות, אשר צבען עושה ללקוח יותר "שמח" בעין, ומזהה עבורו את בית העסק ממנו קיבל את המתנה כארגון דינמי, בולט ואטרקטיבי מבחינות שונות. בעידן כל כך תחרותי בו על כל לקוח מתחרים אינספור בתי עסק וארגונים שונים, כל השקעה קטנה נוספת שכזו עשויה להיתרגם להצלחה משמעותית בשימור לקוחות והשגת לקוחות חדשים, באמצעות יצירת מערכת יחסים טובה יותר בין שני הצדדים. מאחר והעלות הנלווית אינה משמעותית, מדובר ביתרון שחבל לפספס…

12121231231234234

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך