נסגר החלון

אוחנה ובוטאקה הצטרפו. רוקאביציה עשוי להצטרף, סניור כמעט הגיע.

אוחנה ובוטאקה הגיעו לעונה אחת, בוטאקה עם אופציה. רוקאביצה שחקן חופשי ולכן יוכל להגיע מאוחר יותר. סניור היה אמור לעבור בעסקה שכללה את העברת סתיו טווריאל להפועל ת"א בתמורה, ובנוסף תשלום של תל אביב לאשדוד על טוריאל.

חלון העברות הסתיים הערב, רביעי. מבחינת מ.ס אשדוד היא צירפה שני שחקנים. את ג'ורדן בוטאקה שחתם במועדון לעונה אחת עם אופציה לעונה ואת מיכאל עונה שחזר לעונה אחת. אשדוד מצפה עתה להתפתחות עם נקיטיה רוקאביצה, שהוא שחקן חופשי, ויכול להגיע גם לאחר סגירת העברות.

מי שכמעט הגיע הוא עומר סניור מהפועל ת"א. זה היה במסגרת עסקה על סתיו טוריאל שאמור היה לעבור להפועל ת"א, ועוד תשלום כסף עבור טוריאל, אבל העסקה נפלה לבסוף.

מיכאל אוחנה: "שמח מאוד לחתום כאן על חוזה חדש, אין ספק שאשדוד  זה הבית שלי. התאמנתי ללא הפסקה בחודשים האחרונים באופן אישי, ואני מרגיש מוכן מנטלית ופיזית לעזור לקבוצה".

ג'ורדן בוטאקה הקיצוני בן ה-30 שהיה שייך לגנט הבלגית עד הקיץ האחרון, שיחק בעונה האחרונה בהפועל ירושלים ועזר לה להעפיל לפלייאוף העליון כאשר כבש במדיה 3 שערים ובישל 3 שערים נוספים במהלך העונה.

בזירה הבינאלומית בוטאקה שיחק במדי נבחרת הנוער של הולנד, ובהמשך במדי נבחרת הרפובליקה של קונגו, במדיה ערך 24 הופעות בהן כבש 4 שערים.

בוטאקה אמר לאחר החתימה: "אני שמח מאוד להגיע למ.ס אשדוד. זו תהיה השנה השנייה שלי בישראל אחרי שכבר הכרתי את המדינה והתאקלמתי. יש כאן אנשים חמים ואני מודה להנהלה, לצוות ולשחקנים על קבלת הפנים החמה. הגעתי כדי לעזור לקבוצה ואני מאמין שתהיה לנו עונה מוצלחת ביחד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך