איך לשרוף עד 2000 קלוריות ב-40 דקות תוך כדי צפייה בנטפליקס?

אם יש דבר שאני שונא לעשות זה ללכת לחדר כושר. אף פעם לא באמת אהבתי ולא התחברתי לספורט, באירופה הבינו את הבעיה הזאת מזמן והם מצאו פתרון שהורג שתי ציפורים במכה אחת. תארו לכם שהיה מכשיר כושר שעושים את העבודה בשבילך ומעבר לכך, יעיל פי שתיים בשריפת קלוריות מאשר אימון כושר רגיל? נשמע כמו חלום רטוב של הרבה אנשים שלא ממש אוהבים להתאמן. וכמו שאמרנו חכמים מאיתנו "לפעמים חלומות מתגשמים".

בשנים האחרונות באירופה ובעיקר בצרפת נפתחים חדרי כושר בדיוק כאלה, והניצנים של הטרנד הזה מגיע לישראל. מספר בודד של חדרי כושר המשתמשים בטכנולוגיה הזאת נפתחו בארץ, והראשון ביניהם שנפתח בדרום נפתח ממש כאן מתחת לאף שלנו, תכירו את Body Slim Israel.

בודי סלים יושבים במתחם חדר הכושר W החדש בקניון הים המתחדש ברחוב מקס נורדאו 13, והם מציעים שלושה מכשירי כושר ייחודיים.

Infrabike
האינפרה בייק הם אופני כושר בשכיבה המשלבים מספר טכנולוגיות מתקדמות. טכנולוגיית ואקום עמוק, חימום אינפרה אדום, נשימת חמצן טהור, הצהרת קלוגן וטיפול בארומתרפיה. שילוב כל הטכנולוגיות הללו יוצרות אפקט חיובי ומיידי על הפחתת השומן, שיפור זרימת הדם בגוף, הזעת יתר בזמן האימון שעוזר לניקוי הרעלים הגוף והעלמת צלוליטיס. וכל זה תוך כדי שאתם שוכבים במכונה, מביטים למסך שמעליכם וצופים בסדרה האהובה עליכם בנטפליקס, שומעים את הפודקאסט המועדף עליכם בספוטיפיי או סתם נהנים ממוזיקה.

blank

Infrarun
האינפרה ראן הוא הליכון בעל טכנולוגיות דומות שמסוגל לשרוף פי שלוש יותר קלוריות באימון נמוך מאשר ריצה מהירה וקשה על הליכון רגיל.

blank

 Supra,Sculpte
ה-Supra Sculpte הוא מכשיר לא פולשני לחיטוב הגוף באמצעות טכנולוגית גירוי אלקטרומגנטי של השרירים. שום מאמץ לא נדרש מכם כדי לבנות את השרירים ולשרוף את השומן ושישה טיפולים בלבד במכונה תיתן לכם את אפקט החיטוב של עבודה מאומצת בחדר כושר של שישה חודשים!

blank

אתם מוזמנים להתנסות בעצמכם ולראות את הפלא הזה במו עינכם.

מינימום מאמץ ומקסימום תוצאות.

בודי סלים ישראל – מקס נורדאו 13 קניון הים הישן, במתחם חדר הכושר W.

שעות פתיחה
ימים א עד ה 22:00 – 09:00

יום ו 14:00 – 09:00
לפרטים נוספים – 051-5536596

באנרים 140-672

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

blank

אולי יעניין אותך