800 עורכי דין באירוע פתיחת שנת המשפט במחוז דרום

עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום, אירח באירוע פתיחת שנת המשפט המסורתי את בכירי מערכת המשפט * באותו מעמד התקיים אירוע פרידה מנשיאת בית המשפט המחוזי, רויטל יפה כץ * עו"ד דנוך: "עשינו הרבה, אך יש עוד הרבה לעשות"
צילום: אוהד שביט

כ-800 עורכות ועורכי דין השתתפו ביום ראשון השבוע באירוע פתיחת שנת המשפט של מחוז דרום בלשכת עורכי הדין באולמי "דוריה". במהלך הערב נערך טקס פרידה מרגש מנשיאת בית המשפט המחוזי, השופטת רויטל יפה כ"ץ. לאחר מכן נהנו מאות המשתתפים מהופעה של אהוד בנאי.

באירוע אותו אירח יו"ר מחוז דרום עו"ד אלעד דנוך, השתתפו ראש לשכת עורכי הדין עו"ד עמית בכר, נשיאת בית המשפט המחוזי השופטת רויטל יפה כ"ץ, נשיאת בית משפט המחוזי באר שבע, נשיא בתי משפט השלום במחוז הדרום השופט עמית יריב, נשיא בית הדין האיזורי לעבודה באר שבע השופט צבי פרנקל, סגני נשיאים, עשרות שופטי מחוזי ושלום, וכמובן עורכות ועורכי דין ממחוז הדרום.


יו"ר מחוז דרום עו"ד אלעד דנוך, סקר בנאומו את העשייה הענפה במחוז, והדגיש מחויבותו להמשך שירות איכותי לציבור עורכי הדין גם בשנים הבאות: "מהיום הראשון שלי בתפקיד, החלטתי שבדרום יקבלו שירות מסביב לשעון, שנהיה לצידכם ברגעים טובים יותר ופחות, שתדעו שיש על מי לסמוך, שיש לכם לשכה חזקה, שיודעת לשמור עליכם, ולתת לכם יותר. אני יודע מניסיון אישי כמה קשה לעשות את זה לבד. עבדנו קשה מאוד כדי ליצור יותר השמה, יותר אקדמיה, יותר שירות, יותר כנסים ואירועים גם לבני המשפחה, להם מגיע לא פחות. עשינו הרבה אבל יש עוד הרבה לעשות"

עו"ד דנוך הציב מטרה נוספת בקדנציה הקרובה – לפעול לשינוי דרסטי של כללי הפרסומת לציבור עורכי הדין, להתאים את הכללים לעידן החדש ולאפשר לעורכי הדין פרסום בפלטפורמות חדשות. "אני סבור כי פתיחה של כללי הפרסומת, תחזק במישור הכלכלי את ציבור עורכי הדין, ובעיקר תאפשר תחרות בריאה וטובה, בלי חסמים מיושנים", אמר.
עו"ד דנוך בירך על שיתוף הפעולה המתקיים עם ראש הלשכה עו"ד בכר ומחוז דרום, וכן הביע הוקרה והערכה למערכת המשפט בדרום, הפועלים מסביב לשעון, לטובת עורכי הדין ובעלי הדין.

ראש הלשכה עו"ד בכר ציין את שיתוף הפעולה ההדוק שמתקיים בין מחוז דרום בראשות עו"ד אלעד דנוך ללשכת עורכי הדין. "מחוז דרום הוא דוגמה למצוינות", אמר. "אני רואה את הפעילות הענפה שנעשית כאן, וזה המודל שחייב להוביל את לשכת עורכי הדין. יש כאן עשייה מדהימה. מחוז דרום מהווה מודל לחיקוי בלשכת עורכי הדין".
נשיאת בית המשפט המחוזי באר שבע, השופטת רויטל יפה-כ"ץ, נשאה נאום פרידה מעורכות ועורכי הדין במחוז. בנאומה, ציינה את ראשית דרכה כפרקליטה, לאחר-מכן שופטת בבית משפט השלום בקריית גת, ועד לבית המשפט המחוזי, שם דנה בתיקים שרבים מהם נחרטו בזיכרונה. השופטת בחרה לציין בנאומה מספר פסקי דין שכתבה, שהפכו לאבן דרך במשפט הישראלי.
"חשוב היה לי להביא כמה דוגמאות לתיקים שהטרידו את מחשבותיי ב-30 השנים האחרונות כשופטת, ויש תיקים רבים נוספים המטרידים, באותה המידה, גם את חבריי. המסקנה ברורה – בתי המשפט במחוז דרום אולי מרוחקים גיאוגרפית ממרכז הארץ, אך המשפט שנעשה בו אינו פריפריאלי והוא תופס מקום מרכזי במשפט הישראלי".
עו"ד דנוך הקדיש בנאומו גם דברי פרידה מרגשים מהנשיאה יפה-כ"ץ. "הנשיאה חותמת הערב פרק משמעותי מאוד בחייה, 30 שנה על כס המשפט, מתוכם שבע שנים כנשיאת המחוזי. הלשכה בדרום עבדה מול הנשיאה בשיתוף פעולה הדוק. גיליתי כיצד היא מנהלת את ההיכל, אולי המורכב ביותר בישראל ביד רמה, במקצועיות, בתבונה ובניסיון. לזכותה ייאמר, היא תמיד היתה שם – נכונה לקחת חלק ולהירתם לכל תהליך או יוזמה של לשכת עורכי הדין במחוז דרום, והכל במסירות גדולה עד אין קץ. ליבה ולשכתה, היו אחד הם – תמיד פתוחים לעורכי הדין. הנשיאה מעולם לא סגרה את השערים, גם כשהעומס היה כבד".

בתום דברי הברכה, העניק עו"ד דנוך מגן הוקרה בשם מחוז דרום לנשיאה יפה כ"ץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך