הלך הווינר

רמת השרון קוטעת רצף של שתי זכיות של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד בתואר מחזיקת גביע ווינר, לאחר שניצחה אותה 32:40.
צילומים: הדר ואן קולא.

א.ס רמת השרון היא מחזיקת גביע ווינר שופטים ע"ש מויזס רש בכדוריד. היא זוכה בתואר הראשון של העונה לאחר ניצחון הערב, שני, בגמר מפעל ההכנה על הפועל אשדוד 32:40 (14:23). צמד הקפטנים מילאן פאבלוביץ' ובן ליברטי הניפו את הגביע שהוענק על ידי משפחת רש, וכעת המבט הוא אל פתיחת משחקי ליגת ווינר ביום שישי הבא (ה-22 בחודש). רמת השרון קוטעת רצף של שתי זכיות של אשדוד בתואר, ומשלימה זכייה שלישית – לאחר שהשיגה שתיים רצופות ב-2019 וב-2020.

שתי הקבוצות הן מבין המועמדות לזכייה בתארים, כאשר הקבוצה של עידן מימון ביצעה הקיץ את אחד המהלכים החשובים – צירופו של ריסטו וויאצ'יץ', המקשר המצטיין של הפועל אשדוד בשנתיים החולפות, שהוביל אותה לזכייה באליפות, בשני גביעי מדינה ושני גביע ווינר-שופטים – במטרה לרשום העונה היסטוריה. אז וויאצ'יץ' עצמו סיים את הערב עם 4 שערים ההבדל הערב בין שתי הקבוצות היה גדול מדי.


רמה"ש פתחה מצוין את המשחק, וכבשה כבר במחצית כמות שערים יוצאת דופן (23 – רק לשם השוואה רמה"ש הבקיעה במשחק שלם בחצי הגמר 25 – מול הפועל ראשל"צ). לאשדוד מארחת המשחק לא היו תשובות, במחצית בה שוער רמה"ש נבוישה בואיץ' סיפק 10 עצירות (שוערי אשדוד עצרו לעומת זאת שתי עצירות בלבד) ורמה"ש כבשה ב-88 אחוזי הבקעה.

בפתיחת המחצית השנייה רמה"ש הגדילה את היתרון לשיא של 14 שערים (17:31) – כאשר מאמן אשדוד נלה מאטיץ' ספג כרטיס אדום. אשדוד קיזזה כמחצית מהפיגור בחלק המסיים.

כבשו לאשדוד: אלכסנדר באביץ' 7, ניבו לוי 6, פיליפ גרובור 5, עמרי קושמרו ואיתי סויסה 3 כ"א, שון סולומון ופיליפ אירוביץ' 2 כ"א, רוי סולומון, עמית סטלמן, לו אקסבורד ואור פרקש 1 כ"א. עצירות שוערים: אורן מאירוביץ 5 עצירות – 16 %, עוז יצחק 3 עצירות – 21%. שפטו מתן פינקר ואלון קפלינסקי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך