טרגט קול באשדוד תורמת לקהילה

במסגרת ערב ההתרמה השנתי של ארגון "לתת", הפעילה חברת טרגט קול באשדוד מוקד טלפוני לאיסוף תרומות של ארוחות חג למשפחות נזקקות.

כמדי שנה, לקראת ראש השנה, עמותת לתת מארגנת ערב התרמה מיוחד בשיתוף פעולה עם שידורי קשת וחברת פרטנר, המפעילה את מוקדי איסוף התרומות הטלפוניים. ביום ראשון ה-06/09/2015 במסגרת המשדר המיוחד, מוקד טרגט קול באשדוד לקח חלק פעיל בגיוס תרומות טלפוניות וזאת בזכות כ-100 נציגים ומנהלים עובדי החברה מאשדוד ומשדרות, שהגיעו בהתנדבות בשעות המשדר וענו לשיחות לקבלת תרומות של ארוחות חג למשפחות נזקקות.

חברת טרגט קול המתמחה בניהול מוקדים טלפוניים בשיטת מיקור חוץ, עובדת בשיתוף פעולה עסקי עם חברת פרטנר מזה 5 שנים. השנה התרחבה חברת טרגט קול ופתחה מספר סניפים חדשים, ביניהם הסניף באשדוד העתיד למנות כ-200 עובדים. מנכ"ל החברה אור שינמן: "אני מודה לפרטנר על הזכות הגדולה ועל ההזדמנות לקחת חלק בפעילות כל כך חשובה ומבורכת, ההירתמות המרגשת של עובדי טרגט קול למשימה החשובה מתחברת עם ערכי החברה אשר מושתתים על תרומה והשתתפות פעילה בקהילה"

אוריה, עובדת בטרגט קול אשדוד: "זהו כבוד גדול להיות חלק מחברה שנותנת ומעניקה לא רק לעובדיה אלא גם מחזירה לקהילה, שתמיד נהיה בצד הנותן".

חברת טרגט קול מרחיבה את הסניף באשדוד וממשיכה לגייס נציגי מכירות טלפוניים, להגשת מועמדות ניתן לשלוח קורות חיים לדינה, מנהלת הגיוס, במייל: dinal@targetcall.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך