יחפשו ניצחון אחרי פגרת הנבחרת

היה לחץ גדול שלנו בחצי שעה האחרונה, אבל לא הייתה רגל מסיימת". כך סיכם המאמן אלי לוי את משחק ההפסד השני מפתיחת העונה של מ.ס אשדוד מול בית"ר ירושלים (2:1) בליגה. זה היה ניצחון מעורר מחלוקת, לאחר שהשופט שלומי בן אברהם לא עצר את המשחק בעקבות פגיעה בראשו של טום בן זקן. בית"ר גם לא עצרה באותו האירוע, וכבשה את שער הניצחון. אלי לוי: "אני לא מתייחס לשופטים". השופט שלומי בן אברהם: "ראיתי שזו לא פציעה חמורה, שאין ממש פציעת ראש, אלא יותר בפנים ובשפה"... אשדוד מחפשת חיזוק, שמם של שני שחקני באר שבע, חמד ופאון עלו. המשחק הבא של אשדוד, בו היא תחפש ניצחון ליגה ראשון, יהיה ב-17.9 מול הפועל חיפה בחוץ, לאחר פגרת הנבחרת.
אלי לוי. "נחפש נקודות במשחק הבא".

לפני שנכנס לנתונים סטטיסטים של מ.ס אשדוד אחרי שני מחזורים בליגת העל (ובלי סיכומים ונבואות אפוקליפטיות), אי אפשר שלא להתייחס להפסד ביום שני לבית"ר ירושלים. או אם תרצו הניצחון מעורר המחלוקת של בית"ר ירושלים.

להלן תקציר העניינים: בדקה ה-62 במצב של 1:1., היה רגע שלא הוסיף הרבה כבוד לבית"ר, אבל הוסיף לה שער. שני שחקני אשדוד, בן זקן ובריהון נפצעו. בן זקן חטף מכה בראשו ממורזוב שחקן ירושלים. כאן הייתה חובת השופט שלומי בן אברהם לעצור את המשחק. למה? כי החוק מחייב אותו על כל פגיעת ראש. הוא לא עשה את זה. מי שגם לא עצרו היו. שחקני בית"ר שהמשיכו כאילו כלום בהתקפה, שהסתיימה בראש של חלוצה מיירון ג'ורג' (כבש צמד) ובשער. זה היה גם שער הניצחון. עוד ניצחון כזה ואבדנו.

ומה אומר השופט. התשובה שלו בסיום, מבדילה לא להאמין בין ראש לפנים…..ממש כך: "בשער השני זיהיתי פגיעה בטום בן זקן תוך כדי נפילה. ראיתי שזו לא פציעה חמורה, שאין ממש פציעת ראש, אלא יותר בפנים ובשפה. כשאין פציעה חמורה ממשיכים, הכדור הגיע למחצית המגרש כמעט ומשם הגיע המהלך של השער"…לא ראש…פנים….אגב המאמן אלי לוי אמר בסיום בעניין :"אני לא מתייחס לשופטים".

השופט שלומי בן אברהם – מבדיל בין ראש לפנים…

מ.ס אשדוד מאותו הרגע הייתה היחידה במשחק והחמיצה שוב ושוב. היא הייתה שווה שוויון אבל לא השיגה אותו. זה חידד רק עד כמה הקבוצה חייבת חיזוק בהתקפה. אשדוד ספגה 6 שערים וכבשה 2 בשני משחקים, גם מול בית"ר זה היה שער עצמי לזכותה לאחר בעיטה של נועם מוצ'ה שבפגעה בשחקן בית"ר ונכנסה. אבל גם אם זה לא יקרה, ומיד נפרט מה התכנון, מי שנכנס כמחליף בחוד, והיה טוב מאוד, הוא אבנעזר ממאטה. ממאטה הגיע לכאן בקול תרועה, אבל לא הלך לו בשנה הראשונה, מדובר בשחקן צעיר וחסר ניסיון, בוודאי מחוץ לארצו. שווה לתת לו הזדמנות לפתוח בחוד.

ובכלל ההרכב ששיחק במחצית השנייה, היה מצוין. בית"ר לא עשתה כלום. ממאטה הוסיף כח, וגם לוקאס סלינס היה לא רע בדקות ששיחק לאחר עונת החלמה מהמחזור התשיעי בעונה שעברה (נפצע מול בית"ר ירושלים במחזור ה-9 וחזר מול בית"ר במחזור השני, בעונה אח"כ). גם סתיו טוריאל ששיחק מגן, כנראה בלית ברירה, הועבר לעמדת הכנף הימני והיה מצוין. שם מקומו. הוא תורם הרבה לקבוצה ומסוכן מאוד משם. שווה לתת לו את חולצת ההרכב.

רק בכדי לסגור את העניין בהתקפה, הרי שמ.ס אשדוד ומאמנה אלי לוי, מחפשים שחקני התקפה. יש לה עד ה-20.9 אז ייסגר חלון העברות. מי ששמו עלה כמועמד לקבוצה הוא החלוץ תומר חמד, שלא זוכה לדקות משחק רבות בבאר שבע. שחקן נוסף אשר שמו עלה בקבוצה, גם הוא מבאר שבע הוא אדריאן פאון, הקשר הרומני של הקבוצה. אגב, אם זה יקרה, אשדוד תצטרך לוותר על זר אחד, שכן יש לה 6 זרים. כנראה שזה יהיה מונטריי קמהאני.

היו חייבים לעצור לאחר שנפגע בראשו. טום בן זקן.

ואם כבר זרים, זה היה משחקו הראשון של הבלם הסקוטי קלארק רוברטסון. הוא לא שיחק עד המשחק הזה דקת משחק, בגלל פציעה, אז צריך באמת לתת לו זמן. יש לו חלק בגול השני של בית"ר כשהכדור עבר אותו בדרך לראש של ג'ורג'. בקבוצה מאמינים כי הוא ישתלב, ועם הבלם האוגנדי טימותי אוואני, הם יהוו צמד טוב.  להשוות אותו לננאד צבטוקביץ', זה לעשות לו עוול, במיוחד שלא ראינו אותו מספיק זמן.

אלי לוי המאמן התייחס למשחק ולמצב הקבוצה: "היה לחץ גדול שלנו בחצי שעה האחרונה, אבל לא הייתה רגל מסיימת. נחפש נקודות במשחק הבא. ייצרנו מצבים ושיחקנו טוב, בית"ר לא שטפה אותנו, היה משחק של חפירות. הם כבשו עם שחקן בודד ברחבה ואנחנו לא עשינו את זה כשתקפנו גלים גלים. יש לנו קבוצה טובה, הראינו את זה על הדשא. ברור שאנחנו מתכוונים לחזק את הקבוצה".

יפגשו אותו במשחק הבא. יואב ג'ראפי.

מ.ס אשדוד תפגוש ב-17.9 בחוץ, ב'סמי עופר' את הפועל חיפה ושוערה לשעבר, יואב ג'ראפי, המשחק שם. זה יקרה לאחר פגרת הנבחרת. הרבה מילים כתבנו ויכתבו בהמשך על הקבוצה, מצבה, המשחק שעבר או המשחק שיבוא, אבל בסופו של דבר אין כמו כדור ברשת וניצחון לעשות הרבה שקט…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך