אלי בר יוסף מנכ"ל בפועל של נמל אשדוד השתתף בוועידת ישראל ה-10 לתשתיות: "התחרות מאד מאתגרת"

בר יוסף: "נמל אשדוד מלווה את המשק הישראלי ומכסה 40% מהסחורה שמגיעה למדינת ישראל והוא עושה את זה ביעילות רבה. 9 מתוך 10 החברות הגדולות בעולם פוגשות את הנמל מדי שבוע. התחרות מאד מאתגרת ואנחנו מקבלים אותה בברכה."

אלי בר יוסף, מנכ"ל בפועל נמל אשדוד, השתתף אמש (יום ה) בוועידת ישראל ה-10 לתשתיות ותעשיה. לוועידה הגיעו שרים, מנכ"לי חברות נדל"ן, תשתיות ותחבורה המובילות את התעשייה, חברות טכנולוגיה בתחום ועוד.

בר יוסף השתתף בפאנל בהנחייתו של דני קושמרו בשיחת מנכ"לים מובילים בנושא מימון וביצוע פרוייקטי העל בתשתיות ישראל, לצידם של יגאל לנדאו מנכ"ל רציו אנרגיות, נמרוד וייס מנכ"ל קבוצת גליל הנדסה, רם גב משנה למנכ"ל וראש החטיבה הפיננסית בנק הפועלים, אייל בן דוד סמנכ"ל פיתוח מקורות ופרופ' אפרים חלמיש, יועץ בכיר, אונ' ניו יורק.

אלי בר יוסף, מנכ"ל נמל אשדוד אמר בכנס: "המשק הישראלי כיום מדורג מקום 13 מתוך 15 מדינות המובילות בעולם וזה לא היה קורה בלי נמלים יעילים וטובים. נמל אשדוד מלווה את המשק הישראלי ומכסה 40% מהסחורה שמגיעה למדינת ישראל והוא עושה את זה ביעילות רבה. 9 מתוך 10 החברות הגדולות בעולם פוגשות את הנמל מדי שבוע. התחרות מאד מאתגרת ואנחנו מקבלים אותה בברכה."

עוד הוסיף, כי: "נמל אשדוד פועל בסביבה תחרותית משוכללת ועם זאת מחויב לצרכים לאומיים שוטפים. המשימה שלנו להמשיך להוביל טכנולוגית ואת מגוון השירותים הגדול ביותר בשוק הנמלים . עם רמת שירות וניסיון גבוה אנחנו מתייעלים תחרותיים ורווחיים. נמשיך לשרת את הכלכלה והמשק הישראלי כנמל המרכזי של המדינה.

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך