ראש העיר לסרי מציג את מספר 7 ברשימתו

מירב אפטבי: "מה שראיתי לנגד עיניי זה ראש עיר שדוחף את העיר קדימה, דואג לעתידה ואוהב ותומך בתושביה"

 

אחרי עו"ד רוני ינון, ראש העיר הציג את מספר 7 ברשימה שלו. "גאה להציג בפניכם את מס' 7 בנבחרת שלנו: מירב אפטבי, 50, נשואה לאלמוג ואמא ל-4 ילדים בוגרים

מירב, בוגרת תואר ראשון בחינוך ושני בניהול מערכות בריאות באוניברסיטת בן גוריון, עובדת במערכת הבריאות הצבאית והציבורית כבר שנים רבות. מזה 15 שנים היא מכהנת בתפקידי ניהול שונים ב'מכבי שירותי בריאות', ובשנה וחצי האחרונות משמשת כמנהלת מרחב אשדוד.

מירב שירתה בקבע כמנהלת מרפאה בבסיסי חיל האוויר, כשהאחרון מהם מסווג. לאשדוד היא הגיעה אלינו מקריית גת לפני כ-7 שנים. זכינו!".

עוד אמר ראש העיר: "לאורך כל שנות עבודתה במערכת הבריאות, מירב פעלה ונלחמה למען שיפור מתמיד באיכות השירותים שניתנו תחת הובלתה, ובטוחני שהיא תמשיך לתרום רבות לרווחת תושבי העיר, תוך מחויבות בלתי מתפשרת לבריאותם של חברי כל קבוצה ומגזר. בנוסף היא תקדם מתן מענה מקצועי ואיכותי בנושא הבריאות בעיר ותחזק את שיתוף הפעולה עם בית החולים המצוין שלנו".

אפטבי: "כמי שעברה לאשדוד רק לפני מספר שנים, יכולתי להסתכל על המתרחש בעיר מבחוץ. מה שראיתי לנגד עיניי זה ראש עיר שדוחף את העיר קדימה, דואג לעתידה ואוהב ותומך בתושביה, מכל קבוצות האוכלוסייה. אני שמחה בזכות להצטרף לעשייה החשובה שלו בקדנציה הבאה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך