ראש העיר הציג את השישיה הראשונה של 'אשדוד בתנופה'

הבחירות לראשות ולמועצת העיר הולכות ומתקרבות בצעדי ענק. בעוד כחמישים יום יגיעו תושבי אשדוד אל הקלפי הקרוב לביתם ויבחרו את המועמד שלהם לראשות העיר בפתק הצהוב, ובפתק הלבן את המפלגה שאמורה לייצג אותם ביום שאחרי, ושנציגיה ישבו סביב שולחן מועצת העיר על מנת לקבל את ההחלטות הנכונות עבור תושבי העיר אשדוד.

עשרים ותשעה מושבים יש במועצת העיר אשדוד, כאשר בקדנציה האחרונה עשרים וחמישה מהם ישבו בספסלי הקואליציה ולקחו חלק בפעילות העירונית ובקבלת ההחלטות לטובת התושבים. רק ארבעה בחרו שלא לשתף פעולה עם הקואליציה ונותרו בספסלי האופוזיציה, כשהם מעדיפים להיות בצד המבקר ולא בצד הפעיל.

מתוך עשרים ותשעה חברי המועצה, ממונים חמישה סגנים לראש העיר שלוקחים חלק פעיל בהנהגת העיר, בקדנציה האחרונה מונו גם שני חברי מועצה לתפקיד המשנה לראש העיר. שאר חברי המועצה לוקחים חלק בתפקידי יו"ר או חברי החברות העירוניות וועדות העירייה, ומצליחים להשפיע למען הציבור. אופי חברי המועצה הנבחרים חשוב מאוד לציבור, על מנת לדעת מי אלו שישבו ביום שאחרי מסביב לשולחן העגול בקומה החמישית של בניין העירייה, ויקבלו את ההחלטות שישפרו את חייהם של תושבי העיר.

לכן בימים אלה כל מפלגה שמתמודדת בעיר מציגה את מועמדיה ואת ניסיונם הפוליטי, הפרטי והציבורי. על מנת שהציבור ישפוט מי הכי ראוי לייצג אותו במועצת העיר, ולהנחיל את החזון שלו לטובת פיתוחה של אשדוד לשנים הבאות.

השישייה הפותחת

מפלגת אשדוד בתנופה של ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי קיבלה לפני כחודש וחצי את תמיכתה של מפלגת השלטון הליכוד. ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם הוועדה המוניציפאלית של המפלגה, החליטו כי מי שראוי לייצג אותם הוא לא אחר מאשר ראש העיר ד"ר לסרי, כאשר במקביל המפלגה הנתמכת מטעמם היא המפלגה של לסרי "אשדוד בתנופה" שנחשבת למפלגת בת של הליכוד בעיר אשדוד.

מאז שהחל מסע הבחירות ועד היום, הציג ד"ר לסרי את רשימתו למועצת העיר כשהוא בוחר בקפידה את כל המועמדים מטעמו על מנת שאלו יהיו ראויים לסייע לציבור האשדודי ביום שאחרי הבחירות.

אחרי ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר המכהן ב-15 השנים האחרונות שמוביל את הרשימה, ימשיך לעמוד עו"ד גבי כנפו שנמצא לצידו מהרגע הראשון ועד עתה. במקום השלישי הכניס ראש העיר רוח צעירה ורעננה המשפטנית ליאת אילוז מבכירי התעשייה האווירית שעובדת באלתא אשדוד. במקום הרביעי נמצאת ד"ר אפרת אוחיון, שנכנסה למועצת העיר בקדנציה הקודמת ברשימת הלביאות וכעת חברה לראש העיר ולמפלגתו.

ד״ר יחיאל לסרי, ראש העיר, הודיע בתחילת השבוע האחרון על מספר 5 ברשימתו "אשדוד בתנופה". והיא עו"ד ונוטריון קוני טובול, 47, נשואה ואמא ל-2 בנות ובן. ד"ר יחיאל לסרי: "קוני, בעלת תואר ראשון ושני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, בעלת משרד עצמאי לעריכת דין וגישור בתחומי המשפט האזרחי והמסחרי מזה כ-20 שנה. במקביל, היא מכהנת כחברת מועצת העיר מטעם סיעת 'המקומיות' וכממונה על הצהרונים והגיל הרך. כמו כן, קוני חברה בדירקטוריונים עירוניים, בוועדה לתכנון ובניין ובוועדות נוספות. בשירותה הצבאי שימשה כקצינת הדרכה אוגדתית בחיל התקשוב".

"בנוסף להתנדבותה בעירייה, קוני מתנדבת מזה שנים בהנהגות בתי הספר באשדוד ולאחרונה גם במד"א. לאורך שנות עבודתנו המשותפת, הובלנו יחד את הקמתם של מערך סטודנטים לתגבור בתיכונים ושל כיתות לימוד לגיל השלישי בתוך מקיף ו׳. כמו כן, פעלנו להקמת המרכז לסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, להקמתה של הספרייה העירונית החדשה ולמען עוד מגוון פרויקטים חשובים לרווחת כל קבוצות האוכלוסייה באשדוד. ניסיונה הרב של קוני בעשייה הציבורית הוא יקר ערך, ובטוחני כי נמשיך להוביל יחד שיפורים מרחיקי לכת לטובת התושבות והתושבים של אשדוד".

עו"ד קוני טובול אמרה "אני מאמינה בעשייה ציבורית לשמה, והכוח היחיד הדרוש להצלחתה הוא כוח ההתמדה! ב-5 השנים האחרונות, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ואני פעלנו בשיתוף פעולה איתן לרווחת הציבור ותמיכתו הבלתי מסויגת בפרויקטים השונים שקידמנו תרמה לאין שיעור להוצאתם אל הפועל. מבחן התוצאה והכרת הטוב הובילו אותי לבחירה חד משמעית באשדוד בתנופה".

יומיים לאחר מכן ד"ר יחיאל לסרי ראש העיר הציג את מספר 6 בנבחרת שלו: עו"ד ומגשר רוני ינון, נשוי, ואב גאה לבת ושני בנים, ומהפעילים הפוליטיים הבולטים בעיר שלנו. ראש העיר ד"ר לסרי אמר מיד לאחר מכן "רוני הוא בוגר תוכנית המצטיינים במשפטים בקריה האקדמית אונו והוביל משלחות לאוניברסיטאות המובילות בעולם ול-'Wipo' ז'נבה, פורום המדיניות העולמי לקניין רוחני. רוני עובד מזה יותר מ-31 שנים כמפקח משמרת בבתי הזיקוק באשדוד, מתוכן חמש שנים בוועד העובדים בעידן ההפרטה. בנוסף, בשלוש השנים האחרונות הוא פעיל מרכזי בלשכת עורכי הדין, וחבר בוועדות כספים ומנגנון בלשכה".

עו"ד רוני ינון אמר: "גיליתי בראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שותף נאמן למתן פתרונות לבעיות רבות ואישיות של תושבים, תמיד קשוב רגיש ונגיש לכל פנייה שלי, סייע בצניעות במקרי רווחה קשים, ועל כך תודתי לו נתונה לעד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך