"ראיתי שזו לא פציעה חמורה, שאין ממש פציעת ראש, אלא יותר בפנים ובשפה"

השופט שלומי בן אברהם מגדיר מחדש את האנטומיה של הראש....כעס באשדוד על כך שבן אברהם לא עצר את המהלך שהוביל לשער הניצחון של בית"ר ירושלים 1:2, מאחר וטום בן זקן ספג מכה בראשו משחקן בית"ר. אלי לוי, מאמן אשדוד: "לא מתייחס לשופטים".
שלומי בן אברהם...

כעס במ.ס אשדוד על שופט המשחק מול בית"ר ירושלים, שלומי בון אברהם

הסיבה, בדקה ה-62 במצב של 1:1., היה רגע שלא הוסיף הרבה כבוד לבית"ר, אבל הוסיף לה שער. שני שחקני אשדוד, בן זקן ובריהון נפצעו. בן זקן חטף מכה בראשו ממורזוב שחקן ירושלים. כאן הייתה מבחינת אשדוד חובתו של השופט שלומי בן אברהם לעצור את המשחק. כי החוק מחייב אותו על כל פגיעת ראש. הוא לא עשה את זה. מי שגם לא עצרו היו. שחקני בית"ר שהמשיכו כאילו כלום בהתקפה, שהסתיימה בראש של חלוצה מיירון ג'ורג' (כבש צמד) ובשער. זה היה גם שער הניצחון.

אלי לוי. נמנע מהתייחסות לשופט.

ומה אומר השופט. התשובה שלו בסיום, מבדילה בין ראש לפנים…..ממש כך: "בשער השני זיהיתי פגיעה בטום בן זקן תוך כדי נפילה. ראיתי שזו לא פציעה חמורה, שאין ממש פציעת ראש, אלא יותר בפנים ובשפה. כשאין פציעה חמורה ממשיכים, הכדור הגיע למחצית המגרש כמעט ומשם הגיע המהלך של השער"…לא ראש…פנים….אגב המאמן אלי לוי אמר בסיום בעניין :"אני לא מתייחס לשופטים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך