הפועל אשדוד בחצי גמר גביע ווינר

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד גברה על אס"א ת"א 26:32 (12:17), ועלתה לחצי גמר גביע ווינר בו היא מחזיקה. בחצי הגמר היא תפגוש את חולון.
ביום חמישי, ב-20:00, בקציר חולון – ייערך מפגש חצי גמר גביע ווינר שופטים ע"ש מויזס רש בו תשחק קבוצת הכדוריד של הםועל אשדוד מול חולון,  לאחר  ניצחון הערב, שני,  על אס"א תל אביב 26:32, שהשלים ניצחון על שתי התל אביביות לאחר ה-27:37 ביום שישי.

אשדוד תנסה להעפיל לגמר – בדרך אולי לזכייה שלישית ברציפות בתואר. אשדוד צפויה להודיע על צירופו של פיבוט סרבי, בנוסף לווק מילנקוביץ'. מצד שני, חולון תנסה להעפיל לראשונה לגמר ווינר-שופטים.

אלכסנדר באביץ' ורואי סולומון הובילו הערב את אשדוד עם 5 שערים. ניבו לוי, עמרי קושמרו ועמית סטלמן 4 כ"א. שי כהן גבורה, שחקן קבוצת הנוער, כבש שער בכורה בבוגרים. השוערים אורן מאירוביץ ועוז יצחק ראו 6/6 בעצירות כל אחד. הרבו לכבוש לאס"א: אייל זייפרט 6, רן יוניש 5, יובל ימנר, עמית קורצמן, שלו אהרוני וניתן זהבי 3 כ"א. קובי כהן (7), גל דהן (6) ונבו סלע (1) – בעצירות שוערים. שפטו נועם בן ארויה ושי כהן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך