אלי לוי: "נבוא מוכנים למשחק הזה בשאיפה לנצח אותו".

אמר את הדברים לקראת בית"ר ירושלים, מחר, שני (אצטדיון הי"א, 20.00). שלומי אזולאי: "לא מעניין אותנו הצרות של בית"ר", באים לשחק כדורגל מהנה ולנצח"
אלי לוי. (צלום: משה סידי).

מ.ס אשדוד מחפשת ניצחון ליגה ראשון. לאחר ההפסד במחזור הראשון למכבי ת"א (4:1), תארח מ.ס אשדוד את בית"ר ירושלים (20.00, אצטדיון הי"א), במסגרת המחזור השני, ותחפש כאמור ניצחון ראשון.

המאמן אלי לוי התייחס למשחק: "הכנות רגילות כמו לכל משחק, אנחנו מתכוננים הכי טוב שאפשר מול יריבה מאוד קשה. בית"ר היא קבוצה חזקה ומאומנת, אבל נבוא מוכנים למשחק הזה בשאיפה לנצח אותו".

המצב של בית"ר משפיע על ההכנה שלכם?

"אפילו לא בקצת. מינוס הנקודות זו בעיה שלהם המטרה שלנו זה לשחק טוב ולנצח"

רוצים ניצחון ראשון זה תמיד טוב לאווירה

"האווירה הייתה טובה ותישאר טובה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים. אני סמוך ובטוח שהשחקנים יעשו את העבודה שלהם".

שלומי אזולאי.

הקשר שלומי אזולאי, הביא את נקודת המבט של השחקנים: "לצערנו קיבלנו הגרלה לא פשוטה גם מכבי גם בית"ר, אנחנו נקבל את כל הקבוצות ונצטרך לעבור את כולם. כל קבוצה שתגיע פה אנחנו רוצים שתרגיש את אשדוד והי"א. נקווה שנראה את ההכנה גם במגרש. בית"ר התחילו בלחץ, אבל לא מעניין אותנו צרות של קבוצה אחרת, באים לשחק כדורגל מהנה ולנצח".

עד כמה רוצים את הניצחון הראשון בליגה?

כל משחר הוא חשוב ובמיוחד משחק ראשון בבית. כל משחר נרצה להראות יכולת מהנה לקהל. השנה באנו כמטרה לעשות עונה כמו עונה שעברה אם לא יותר. יש קבוצה השנה ונראה את זה מחר".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך