"הוא יקבל תביעה, וכל מה שירוויח בקרית-מלאכי הוא ישלם לנו"

כעס רב בקבוצת הפועל אדומים אשדוד על דניאל טולמסוב, אחד ממאמני הבוגרים, בצוותא עם דוד רביביו ומנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, שחתם בקרית מלאכי מליגה א', כמאמנה, מבלי שהם ידעו זאת. את הדברים בכותרת אומר יוסי כנפו חבר הנהלת אדומים אשדוד. מלכי אניג'ר: "לא ידענו מזה, נודע לי עקב שיחת טלפון שלי אליו בנושא אחר". טולמסוב: " מבחינתי נתתי את כל כולי למועדון היקר הזה. הייתה לי הזדמנות להיות מאמן ראשי, ולקחתי אותה בשתי ידיים". הערכה, היו חילוקי דעות בינו לבין דוד רביבו.
טולמסוב: "הדבר הזה מאחורי. יש לי משימה כרגע בקבוצה החדשה"

לא שקט בהפועל אדומים אשדוד. לאחר שנראה היה שהמערכת מתייצבת מעט בקבוצה שירדה לליגה א', אחרי הרבה בעיות בעונה שעברה, וגם בזו, שטרם התחילה, שוב צצה בעיה לא פשוטה. הפעם בלי ידיעת ההנהלה בכלל.

הסתבר כי דניאל טולמסוב, שהוא אחד ממאמני הקבוצה בצוותא עם דוד רביבו וגם מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער, חתם כמאמן קרית מלאכי העולה לליגה א' דרום (אותה הליגה של אשדוד – מ.ס), מבלי להודיע לאף אחד מאנשי אדומים אשדוד.

מלכי אניג'ר, מהנהלת הקבוצה אמרה לאחר שנודע לה על החתימה: "לא ידענו מזה, נודע לי עקב שיחת טלפון שלי אליו בנושא אחר. שבשיחה הזאת הוא בחר להודיע לי על המוגמר. נחשוב מה עושים עם ההתנהלות שלו שלדעתי היא ביזיון".

יוסי כנפו, חבר הנהלה נוסף: "טולמסוב בגד בנו. לא יודע אם הוא פנה או פנו אליו מקרית מלאכי, אבל הוא החליט שהוא הולך לשם בלי להגיד שום דבר. הוא תחת חוזה אתנו. הוא יקבל תביעה מבית המשפט על הפרת חוזה. מה שירוויח שם, הוא יצטרך לשלם לנו".

מלכי אניג'ר: "מה שטולמסוב עשה, זה בזיוון".

הערכה בקרב אנשי הקבוצה היא, שהיו חילוקי דעות בין טולמוסב לבין רביבו, וכשטולמסוב קיבל הצעה, הוא לא חשב בפעמיים והלך עליה. כאמור מבלי לספר לאיש באדומים אשדוד.

דניאל טולמסוב: "עבדתי מאוד קשה  כדי לקבל הזדמנות כזו. אדומים זה מועדון יקר לליבי. במשך 3 שנים הבאתי לשם מעל 100 שחקנים במחלקת הנוער. עשיתי היסטוריה במועדון כשהנוער עלו בפעם הראשונה לליגה הלאומית  גם השנה הזו, למרות כל הקשיים שהיו, שכמעט כולם עזבו עבדתי ימים ולילות כדי שתהיה פה מחלקת נוער מסודרת וכך היה. הבאתי שחקנים ל-8 קבוצות, מיניתי מאמנים לכל מחלקת הנוער, עזרתי לבנות את הקבוצה הבוגרת.  אם זה נקרא בזיון אז זה בסדר. מבחינתי נתתי את כל כולי למועדון היקר הזה. הייתה לי הזדמנות להיות מאמן ראשי, ולקחתי אותה בשתי ידיים. אני חושב שזה הרגע המתאים בשבילי להתחיל קריירה כמאמן בוגרים".

הם אומרים שעזבת בלי להודיע?

"הדבר הזה מאחורי. אני לא מתעסק בדברים האלה. יש לי משימה כרגע בקבוצה החדשה"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך