"שב אחי, שב, אל תלך עכשיו, תן לנשום אותך עוד רגע…"

ביום רביעי שעבר הלך לעולמו אוראל חי דניאלס, כשהוא בן 21 בלבד, אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן. אוראל ז"ל ניצח את המחלה, אך לפני כחודש וחצי הסרטן חזר והתפשט בכל גופו. בימים שקדמו לפטירתו, ביקשו משפחתו וחבריו להתפלל לרפואתו, אך מערכות גופו קרסו. אוראל, שאהד את קבוצת מכבי חיפה, זכה למחווה במשחק שנערך בשבת. אוהדי הקבוצה הניפו שלט לזכרו, וחבריו הניחו חולצה עם שמו על הכיסא שעליו ישב במשחקים

בליל רביעי שעבר נדהמו רבים לשמוע כי אוראל חי דניאלס, צעיר אשדודי בן 21, המוכר לרבים מבני גילו, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן. "אוראל היה ילד מקסים, טוב, שקט, מכבד, תמיד היה מחייך, רק דברים טובים יש לי להגיד עליו", מספר לנו קרוב משפחה. "הוא נלחם במחלה כבר כמה שנים, ניצח, אבל בחודש וחצי האחרונים זה חזר לכל הגוף, וכבר שבר אותו. הימים האחרונים היו ימים קריטיים. הרופאים קראו לכולם להגיע. הוא היה במצב קריטי בטיפול נמרץ, כל מערכות גופו קרסו ורק הלב פעם".

בימים שקדמו לפטירתו ביקשו משפחתו וחבריו להתפלל לרפואתו ולקרוא תהילים. כשנודע דבר מותו כתבה חברת המשפחה רות וקנין לאמו גילה: "צדיק, צדיק, הרמנו הפרשת חלה לרפואתך, אחרי דקות אחדות בורא עולם לקח את נשמתך וזה נהפך לעילוי נשמתך… גילה יקרה שלי, גדלתי תחת כנפייך, שבורא עולם יזכה אותך בדברים טובים, בשמחה ובאהבה, בצחוק, באושר. משתתפת בצערך שלא תדעי עוד צער. אוראל צדיק עשה את התיקון שלו ונלקח מן העולם בסליחות וברחמים לפני ראש השנה. צדיק יסוד עולם".

אחותו ספיר ביכתה את לכתו: "שב אחי, שב אל תלך עכשיו, תן לנשום אותך עוד רגע, עוד קצת …אור-אל חי! כשמך כך אתה, האור של האל ושלנו! אני לא מאמינה שאני מעכשיו אדבר עליך בלשון עבר, אח יחיד שלי, מלאך שלי, אין לי עוד מילים בפה כדי לתאר מה הלב שלי מרגיש שאתה כבר לא איתי! כשאני אבוא הביתה, ואני לא אראה את המלאך שלי, הבנאדם שאני באה בשבילו לשבת, לחגים… המלאך שלי, הדוד היחיד שיש ללילו שלנו, המחלה הארורה הזאת אכלה אותך ובכל זאת נלחמת עד הדקה האחרונה. אני יודעת שאתה במקום הכי טוב עכשיו, שאתה כבר לא סובל, צדיק שלי אני לא יודעת איך להמשיך בחיי, איך לנחם את אמא כשבעצם אני לא יכולה לנחם את עצמי! מי ישלח לי כל שנה את ההודעה הכי מיוחדת ליום הולדת? היחידה שאני מחכה לה בקוצר רוח. מלך שלי, אני מבקשת סליחה וסולחת לך על הכול, מודה לאלוקים שנתן לי את הזכות שתהיה איתי ביום החתונה שלי ותראה את הילד שלי נולד. תראה עד כמה אתה צדיק, אפילו לא נתת שנשב שבעה, עד כמה אתה מלך! תן לי את הכוחות להמשיך בלעדיך, ולנחם את אבא ואמא שלנו! אחי? לא מאמינה שאתה איננו אתנו, כל כך תחסר לי. לא חושבת שאי פעם אשלים עם האובדן שלך. צדיק היית וצדיק תישאר! אנחנו אוהבים אותך מלאך שלנו ונתגעגע נורא! אתה נמצא בכל פינה בבית, הריח שלך עוד בספה! הלב שבור, הדמעות כבר יבשות, אחי אוהבת אותך יותר מאת עצמי ואוהב תמיד".

אוראל היה אוהד מושבע של קבוצת הכדורגל מכבי חיפה, וביום שבת במסגרת המחזור השלישי בליגת העל, הניפו אוהדי הקבוצה שלט ענק ובו נכתב "אוראל דניאלס תישאר תמיד ירוק. 1994-2015" חבריו של אוראל הניחו חולצה עם הכיתוב "אוראל" וצעיף של הקבוצה על המושב שעליו במשחקי הקבוצה. גם הנהלת מקיף ג', שם סיים אוראל את לימודיו, הוציאה הודעת השתתפות בצער המשפחה, בה נכתב: "אנו מרכינים ראש בצער עמוק ומשתתפים בצערם של משפחת דניאלס, על פטירתו בטרם עת של אוראל חי, בוגר מחזור ל"ו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. מן השמיים תנוחמו".

חברו לכיתה, אופיר דבוש כתב: "אוראלי שלנו חבר יקר וטהור שאי אפשר לתאר במילים, כפי שאומרים ה' לוקח רק את הטובים, ילד שלא פגע ולא עשה רע לאף אחד. ילד צדיק שאפילו התאריך שבו הלכת לעולמך מוכיח זאת, יום פטירתו של רבי חיים פינטו, אוראלי לעולם לא נשכח את טבריה 2015, וכמו שאמרת ה-צ-ג-ה יהיה גם ב-2016. תמיד תישאר חלק מאיתנו חבר יקר, ואת הזיכרונות הטובים איתך לעולם לא נשכח! אנחנו אוהבים אותך ומעריצים אותך על התקופה שנלחמת והחזקת את עצמך. שמור עלינו מלמעלה ועל משפחתך. ת.נ.צ.ב.ה".

לפני כחודשיים פרסם אוראל פוסט מרגש על ילדה חולת סרטן ומלחמתה במחלה. "הדמעות לא מפסיקות", כתב, "שתהיי בריאה עד 120, תמשיכי להיות חזקה ולתת לנו פרופורציה לחיים למה חשוב ומה פחות. שמחת החיים הזאת שלך מזמן ניצחה את המחלה הארורה הזאת!!! מאחל רק בריאות, ושתגשימי את כל חלומותייך".

עשרות רבות של בני משפחה, חברי המשפחה וחבריו של אוראל, פרסמו פוסטים לזכרו בדף הפייסבוק שלו, של אמו ושל אחותו, וציינו עד כמה היה אהוב על הבריות. אוראל חי הותיר אחריו הורים, גילה ומיקי, ושתי אחיות.

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך