נשבע לך לא בוגד יותר.. הבעל והמאהבת חתמו על הסכם שלא ייפגשו יותר מול האישה

על פי ההסכם האב יכיר בבתו מהמאהבת במשרד הפנים וישלם מזונות לאם * לאשתו הוא התחייב, כי לא ייפגש יותר עם המאהבת לעולם * כמו כן נקבע, בהסכם נפרד בין בני הזוג, שאם אחד מהם יפר את האמון הזוגי המחודש – הוא ייאלץ לשלם לרעהו 200 אלף שקלים, ולהעניק לו 65% מהדירה
Man with kisses on a collar and his angry wife

האישה, הבעל והמאהבת יושבים במשרדה של עורכת דין. זה אולי נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל מדובר בסיפור אמיתי לגמרי, אשר אירע במשרדה של עוה"ד לוסי מאיר.

הפרשה החלה כאשר האישה החוקית נדהמה לגלות, כי בעלה ואבי ילדיה מנהל, זה שלוש שנים וחצי, רומן עם אישה אחרת, וכי מהרומן הזה נולדה לו ילדה מחוץ לנישואים.

למרות הפגיעה הקשה מהבגידה, האישה החוקית לא מיהרה לשבור את הכלים, ובני הזוג הגיעו למשרדה של עו"ד לוסי מאיר לצורך התייעצות.

באותה פגישה סוכם, כי אם הבעל יחתום, בנוכחות אשתו, על הסכם עם המאהבת, לפיו יחדל להיות עימה ובכך למעשה עם בתם המשותפת בקשר, אלא רק יירשם כאב במשרד הפנים, וישלם עבור הבת מזונות, או אז תסכים האישה לתת צ'אנס נוסף לנישואיהם.

בהסכם הצהיר הבעל, כי הוא אביה של הילדה, וכי אישור ההסכם יהווה צו שיפוטי לרישומו כאביה במשרד הפנים. עוד מצוין בהסכם, כי אמה של הילדה היא רווקה, בעוד אביה נשוי לאישה אחרת, ומנישואיו אלה יש לו מספר ילדים.

כמו כן צוין, כי הבעל והמאהבת יחיו בנפרד, כשבתם תמצא בפועל בהחזקת האם. ההסכם גם התייחס לאפוטרופסות ההורים, וקבע כי המאהבת היא האפוטרופסית הבלעדית על הילדה, וכי כל החלטה הקשורה לילדה בנוגע למקום מגוריה, חינוכה, בריאותה וכו', תתקבל על ידי המאהבת בלבד, ללא צורך בהסכמתו של הגבר.

לדברי עוה"ד מאיר, לא ניתן היה לאסור במפורש על הבעל להיפגש עם בתו, משום שמדובר בסעיף הנוגד את עיקרון טובת הילד. לדבריה סעיף שכזה לא היה עובר את ביקורתו של בית המשפט, אשר עלול היה לפסול את ההסכם כולו, על כן בניסוח הנכון הושג שביעות רצון של האישה, הגבר, המאהבת ועבר את ביקורתו של בית המשפט. משהושלם ההסכם ונחתם, הוא הוגש לבית המשפט לענייני משפחה, אשר נתן לו תוקף של פסק דין מחייב.

רק לאחר שהאישה החוקית ראתה, במו עיניה, כי בעלה חתם על ההסכם, וזה אושר בבית המשפט, היא התרצתה ונאותה להעניק לו צ'אנס נוסף.

האישה החוקית, שכבר חוותה בגידה צורבת, ביקשה לחתום על הסכם ולהוסיף סעיף שבו נאמר, שהצדדים מתחייבים לשמור אמון זה לזה, וכי אם אחד הצדדים יפר התחייבות זו וינהל קשר רומנטי, מיני או זוגי עם כל אחד או אחת אחר/ת, יהיה עליו לפצות את הצד הנפגע בסכום של 200 אלף שקלים.

עוד צוין בהסכם, כי אם הבעל יחדש את הקשר עם המאהבת, אותה מאהבת איתה חתם על ההסכם המדובר, דירת המגורים המשותפת תחולק בין בני הזוג, באופן שהאישה תקבל 65 אחוז מהתמורה של הדירה, והבעל – 35 אחוז.

אלא שבחיים כמו בחיים המציאות והאנושיות גוברת, למרות כל ההסכמים שנחתמו בזמן הגילוי והמשבר, כעבור מספר שנים, האישה החליטה, שלא למנוע מבעלה את הקשר עם בתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך