מרכז הזדמנות לתושבי אשדוד: "בואו אלינו ונעזור לכם למצוא תעסוקה"

מרכז הזדמנות אשדוד ממשיך להעניק שירותי הכוון והשמה בהתאם לתכניות הממשלתיות והעירוניות, בדגש על קידום תחום התעסוקה עבור אוכלוסיות יעד מגוונות. השבוע, רגע לפני פתיחת שנת לימודים חדשה, עובדי המרכז קוראים לציבור לבוא ולהסתייע בשירותי המרכז

מרכז הזדמנות אשדוד המרכז את סך השירותים הממשלתיים בתחומי הכוון תעסוקתי והשמה, מודה לאלפי התושבים אשר זכו לשירותי המרכז ודואגים לפרגן בכל מקום על הסיוע שקיבלו ע"י צוותי המרכז. בתוך כך, צוות המרכז מציין את התכניות הפועלות במרכז, את האנשים שפנו ושינו את תחום עיסוקם ואת אלה שעשו שינוי קיצוני ופיתחו קריירה חדשה ומוצלחת.

מרכזי הזדמנות בישראל הם מוקדי תעסוקה עירוניים המרכזים שלל תכניות ממשלתיות ועירוניות בתחום התעסוקה ברשות, לאוכלוסיות אוניברסליות ואוכלוסיות רווחה. המרכזים מהווים זרוע ביצוע ליישום מדיניות תעסוקה של משרד העבודה ומשרד הרווחה, באמצעות צוות רב-מקצועי וייעודי, בדגש על מעסיקים והכשרות מקצועיות. מרכזים אלה מעניקים את שירותיהם ללא עלות כשהם מלווים על ידי מיטב המומחים בתחום התעסוקה.

 

מנהלת המרכז, ניגאר מכטייב-כהן, אומרת כי "השירות הניתן במרכז מתחיל משלב האבחון הראשוני, דרך מתן כלים להשתלבות מיטבית בעבודה איכותית, כולל הכשרות במגוון תחומים, עד לשלב ההשמה בעבודה" ומודה לצוות המקצועי של המרכז שהעניק עד כה שירות מיטבי לאלפי אנשים, תושבי העיר.

גם לתושבים יש מה לומר על המרכז. אחת הנשים שהשתתפו בתכנית "סטרייב" כתבה כי "במסגרת תכנית 'סטרייב', חנה ואפרת עזרו לי מאוד לחזק את הביטחון העצמי בזמן שהייתי מבולבלת. בזכותן יכולתי להכיר את החוזקות שלי ואת המיומנויות שלי ולחשוב על מה אני רוצה לעשות. הייתן כאן כדי להקשיב בסבלנות ולייעץ לי. הפניתן אותי והמלצתן עלי למשרה שאתחיל בקרוב ב"ה.אתן נותנות כוח וביטחון, בזכות המילים טובות ומעודדות עם הרבה אופטימיות ואמפטיה. אז אני שוב מודה לכן על הכל!

משתתף אחר בסדנה וותיקים בעבודה, המופעלת בשותפות עם משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי כותב: "חברים יקרים, אני רוצה לבשר לכם שהתקבלתי לעבודה כמדריך שיקום ואחראי על מפעל המעסיק 25 אנשים בעלי לקות ראיה. היום סיימתי טופס טיולים בחברה העירונית באשדוד ומתחיל לעבוד ביום שלישי הקרוב". הוא כמובן לא שכח להודות לצוות הסדנא שהעניק את הכלים להתמודד עם הדרישות בשוק העבודה, ובמיוחד תודה ענקית לגילה ויזגן ממרכז הזדמנות "שלא הפסיקה להפגיז אותי במודעות הדרושים."

שלישית שהשתתפה בתכנית "אמצע הדרך – תוכנית תעסוקת מבוגרים" פרגנה ברשת החברתית, וכך היא כתבה: "רוצה לשתף שגיל 50 עשה את שלו… עשיתי שינוי קריירה מטורף וסופסוף מצאתי משהו שמרגש אותי" והודתה לטלמה רכשמיר מצוות המרכז, על הליווי התעסוקתי המקצועי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך