הפסד בכורה

מ.ס אשדוד פתחה את עונת 23/24 במשחק חוץ מול מכבי ת"א, עם הפסד בכורה לא נעים בכלל - 4:1. מונטריי קמהאני, מגן אשדוד, הורחק 3 דקות לסיום
הרוש מרחיק את הסכנה. צילום: טל אקוקה.

מ.ס אשדוד פתחה ביום ראשון עונה. עונת 23/24. אלי לוי המאמן פתח עונה ראשונה על הקווים בליגת העל. הכל היה חגיגי. בתפקיד משביתת החגיגית הייתה מכבי ת"א היריבה, שאירחה את המשחק בבלומפילד לעיניי הקהל שלה, שרוצה להצהיר כוונות במאבק האליפות. זה נגמר בסוף עם הפסד 4:1 של אשדוד.

המשחק נפתח בלחץ של מכבי ת"א על השער של אריאל הרוש. הם חיפשו שער מהיר. יונתן כהן (11) ניסה מרחוק, אריאל הרוש, שוער אשדוד היה במקום. אשדוד ברגעי האלה התקשתה לעבור את החצי ולסכן את השער של רועי משפתי, אקס מ.ס אשדוד, שפתח בשער של מכבי ת"א.

זהבי זוכה לשמירה צמודה.של כהן

אשדוד הגיעה למצב ליד השער של משפתי אחרי 24 דקות. יעקב בריהון בעט כדור חופשי מ-25 ממטרים, שעבר קרוב מאוד לעמוד השער של ת"א.. ת"א הגיבה בסדרת החמצות ליד השער של אשדוד (27.28). דן ביטון הוסיף החמצה (40) והכדור עבר ליד הקורה של אשדוד.

לאשדוד הייתה גם קורה משלה. בדקה ה-45 הכדור הגיע לשביט מזל שבעט לשער של תל אביב והכדור פגש את המשקוף של משפתי. רק כמעט. המחצית נגמרה למרות הלחץ של מכבי ת"א בתיקו מאופס.

המחצית השנייה נפתחה אף היא בלחץ של מכבי ת"א. זה גם הצליח לה. בדקה ה-52. מילסון הגביה כדור, ערן זהבי נגח, אריאל הרוש ניסה, אבל רק הדף פנימה 0:1. כעבור 8 דקות זה כבר היה 0:2. הפעם ערן זהבי בישל לרוי רביבו שמלול הרוש בעט מדויק לשער.

אשדוד ניסתה לחזור. סתיו טוריאל שנכנס 7 דקות לפני כן, בעט בדקה ה-67 כדור מסוכן שמשפתיי היה חייב לזנק בכדי לקחת. אבל היא רק ניסתה. מכבי ת"א חגגה (70) את השלישי שלה. זהבי עשה סלאלום ברחבה וטימותי אוואני שניסה להרחיק כבש לשער הלא נכון.

סתיו טוריאל ניסה לעשות משהו (80) עם הגבהה לרחבת שער מכבי ת"א. אבל 5 דקות אח"כ מכבי הראתה איך עושים את זה נכון. מילסון קיבל כדור לתוך הרחבה ובעט בלי לעצור פנימה 0:4. לא נעים. ושלא הולך אז לא הולך. השופט, גל לייבוביץ' (חלש) שלף למונטריי קמהאני את הצהוב השני (87). אשדוד נותרה בעשרה שחקנים ועם הפסד בכורה לא נעים בכלל.. 3 דקות בתוספת הזמן אדיר לוי עשה שער שכולו שלו כשעבר בין כל הגנת ת"א, כבש את השער הראשון של אשדוד העונה וקבע -1:.4 לתל אביב.

מ.ס אשדוד: א.הרוש, בן זקן (זסנו, 60), אוואני, גיל כהן, קמהאני, סבן, מוצ'ה (שלו הרוש, 85), שחף (אזולאי, 69), בריהון (טוריאל, 60), רועי לוי, מזל (אדיר לוי, 85).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך