אור לאחים מתריע על אירוע חמור שלא היה כמותו עשרות שנים

קמפיין מיסיונרי אגרסיבי של מיליוני עלונים בכל רחבי הארץ. אור לאחים: "אל תחטאו בעם ששרד את האינקוויזיציה.- שווה להפסיד את כל 'העסקה הזו' מלאבד אפילו יהודי אחד!"

קווי ארגון 'אור לאחים' קורסים מפניות אזרחים מודאגים מ-17 ערים. הורים כואבים: ילדים קטנים העלו העלונים הביתה הארגון פנה לחברות הפצה שמעבירות את החומר המיסיונרי בדרישה "אל תחטאו בעם ששרד את האינקוויזיציה! – שווה להפסיד את כל 'העסקה הזו' מלאבד אפילו יהודי אחד!"

ארגון 'אור לאחים' מתריע על אירוע פוגעני חמור שלא היה כמותו בארץ זה עשרות בשנים: קמפיין מיסיונרי אגרסיבי של מיליוני עלונים בכל רחבי הארץ, בעלות מוערכת של מיליוני שקלים. קווי האגף לטיפול במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים' קורסים מפניות אזרחים מודאגים שהגיעו מ-17 ערים, בהן כבר הופצו החומרים המיסיונריים.

בארגון מספרים על הורים כואבים שסיפרו כי ילדיהם הקטנים, הטהורים הזכים והתמימים העלו העלונים הביתה ונחשפו לתכנים המתעתעים והפוגעים.
הארגון פנה לחברות הפצה שמעבירות את החומר המיסיונרי בדרישה "אל תחטאו בעם ששרד את האינקוויזיציה! – שווה להפסיד את כל 'העסקה הזו' מלאבד אפילו יהודי אחד!". ואולם הם נענו בתשובות מתחמקות ו-או מחוצפות.

במכתבים מאת הרב בנימין וולקן, מנהל המחלקה למאבק במיסיון ובכתות בארגון 'אור לאחים', אל דורון עציץ, מנכ"ל חברת ההפצה 'עלונים הפצה ולוגיסטיקה בע"מ' ואל חברת ההפצה 'חץ השרון' בנתניה, תחת הכותרת: "אל תחטאו בעם ששרד את האינקוויזיציה",

כותב הרב וולקן: "כנראה מחוסר ידיעה שלכם, נבחרתם לעשות הפצה של מעטפות שבתוכן הספר המיסיונרי 'סודו של שינוי', מאת המיסיונר טום קנטור, בתוך תיבות הדואר ברחבי הארץ.
המוקד שלנו קורס מפניות של אזרחים מודאגים, אחרי שהילדים העלו את החוברת הביתה, וההורים נחרדו לגלות שילדיהם התמימים קוראים ספר נוצרי-מיסיונרי להמרת דת.
אנחנו בני בניהם של היהודים הקדושים, אשר מסרו נפשותיהם נגד השמד הנוצרי, ועלו על מוקד ה'אוטו-דה-פה' של האינקוויזיציה בספרד, וכן בימי מסעי הצלב ושאר רדיפות הנוצרים נגד העם היהודי.
היתכן שאבותינו מסרו של נפשם בכל הדורות מלהמיר את דתם, ודווקא כאן, בארץ ישראל, יחלקו חומרים מיסיונריים ליהודים תמימים?!
אנו לפה למיליוני קדושים, אבותינו ואבות אבותינו ואבותיך, בתחינה ובבקשה להפסיק מיידית את הפצת חומרי המיסיון.
שווה להפסיד את כל 'העסקה הזו' מלאבד אפילו יהודי אחד".

על המכתב לחברת ההפצה 'עלונים הפצה ולוגיסטיקה בע"מ' נמסר מטעמם לארגון: שאין תגובה.
מדובר בקמפיין מיסיונרי ארצי של חלוקת מיליוני חוברות מיסיונריות שמגיע לכל הארץ. בינתיים הגיעו פניות של יהודים מהערים נתניה, כפר סבא, רעננה, הרצליה, רמת השרון,ֹ פתח תקוֹה, רמת גן, קריית אונו, אור יהודה, יהוד, תל אביב, ראשון לציון, חולון, בת ים, יבנה, רחובות, אשדוד.

ארגון 'אור לאחים' הדפיס מאות אלפי פליירים של אזהרה, לחלוקה בתיבות דואר בזמן אמת. כמו כן הדפיס אלפי מודעות רחוב לתליה בלוחות המודעות.
ארגון 'אור לאחים' הוציא מכתב מיוחד לרבנים, חברי המועצה, עסקנים, פעילי ציבור וגבאי בתי הכנסת, ע"מ שיעדכנו את הארגון בחלוקה בזמן אמת.

הפעילים של הארגון עומדים הכן בשטח 24 שעות לתת מענה בזמן אמת לכל פניה שמגיעה למוקד החירום. במקרים רבים הצליחו למנוע את החלוקה.
בארגון 'אור לאחים' קוראים לכל מי שנתקל בחוברות, להתקשר מיד למוקד החירום של ארגון 'אור לאחים' 1700500506

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך