ביטון נבחר לשחקן המצטיין: "הפגין יכולת מעולה"

הקשר האשדודי הבקיע בתיקו 2:2 של קבוצתו בליגה האירופית וקיבל מחמאות: "תמיד היה מוכן לכל כדור"

ניר ביטון הביא אתמול (חמישי) הרבה כבוד לכדורגל הישראלי באמסטרדם ארנה כשהפגין משחק מצוין, כבש שער, היה שותף לתיקו 2:2 של סלטיק נגד אייאקס וגם נבחר לשחקן המצטיין במשחק.

ביטון שהבקיע את השער הראשון קיבל ציון 8 בעיתון 'סקוטיש דיילי מייל' שכתב עליו: "כבש שער ראשון מצוין וחילק את הכדורים מצוין".
גם העיתון הסקוטי 'דיילי רקורד' העניק לביטון את הציון הכי גבוה במשחק – ציון 8 וכתב: "יכולת סיום מצוינת שנתנה לאורחים מסלטיק יתרון חלומי בפתיחת המשחק. הוא הכניע את יאספר סליסן שוער הולנד והפגין כל המשחק יכולת מעולה".

בעיתון 'סקוטיש סאן' הוא גם היה מצטיין עם ציון 7 יחד עם הבלם הקרואטי יוזו סימונוביץ' שחגג משחק בכורה וסקוט בראון. ב'סאן' נכתב על ביטון: "יכולת סיום מדויקת לישראלי שכבש את השער השער השלישי שלו באירופה העונה. הוא נעל היטב את הקישור, תמיד היה מוכן לכל כדור ונראה מאוד נינוח בבמה האירופית".

השער של ביטון עשה אפילו היסטוריה. זהו השער הראשון שאייאקס סופגת בעשר הדקות הראשונות של הליגה האירופית והשער הראשון שלו במפעל.

ביטון קיבל מחמאות אפילו משחקנה הסקוטי לשעבר של לידס יונייטד והיום בהאל סיטי, רוברט סנודגראס, שצייץ: "ביטון שחקן טוב מאוד עבור סלטיק".

ביטון אמר בסיום: "יכולת נהדרת של הבחורים. אני מצפה עכשיו לליגה למשחק ביום ראשון".

סלטיק למעשה החמיצה ניצחון אחרי שהובילה פעמיים, אבל הרחקתו של המגן מהונדורס אמיליו איזגואירה סייעה לאייאקס לחזור. השחקן אמר: "אני מאוד מאוכזב מהאדום שלי. אני צריך לקחת אחריות על הנקודות שאיבדנו. בקשתי סליחה מהקבוצה, כי זה היה משחק גדול והיינו חייבים להישאר עם 11 על כר הדשא".

מאמן סלטיק, רוני דיילה, שיום לפני המשחק אמר: "אם לא נזכה באליפות הליגה הסקוטית תפטרו אותי", אמר אחרי המשחק: "אני גאה בבחורים על עבודה קשה מאוד. הגענו למשחק באמצע תקופה קשה מאוד ויש לנו עוד הרבה משחקים".

מאמן אייארקס, פראנק דה בור, התלונן בסיום שסלטיק באה להחנות שני אוטובוסים ברחבה שלה.

לצפייה בתקציר המשחק באתר ספורט1 – לחץ כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך