פועל נפל מגובה על ברזלים. מצבו קשה והוא מחוסר הכרה.

התואנה ארעה באתר בניה ברחוב העמל באשדוד. הוא פונה לבית החולים אסותא אשדוד מחוסר הכרה עם חבלה בראש.

כונני מד"א-הצלה דרום הוזנקו על ידי מוקד תגובה מיידית של מגן דוד אדום לתאונת עבודה באתר בניה ברחוב העמל באשדוד.

כונן מד"א-הצלה דרום אביסף כנפו שהגיע למקום כשהוא רכוב על אופנוע מד"א מספר: בהגיעי למקום הבחנתי בפועל שנפל מגובה על ברזלים והוא מחוסר הכרה.

יחד עם צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים והוא פונה באמבולנס של מגן דוד אדום להמשך טיפול בחדר הטראומה במרכז הרפואי אסותא בעיר כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ומחוסר הכרה.

דוברות מד"א: בשעה 09:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על פועל שנפגע מחפץ כבד במהלך עבודתו במפעל באשדוד. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לביה"ח אסותא באשדוד, גבר כבן 30 במצב קשה, מחוסר הכרה עם חבלת ראש.

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לפועל (כבן 30) שנפצע קשה בתאונת עבודה ברחוב העמל באשדוד.

אברהם פורגס ובעריש וידר חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בפועל שנחבל בראשו – לדברי העובדים במקום פגעה בו בעוצמה חתיכת ברזל תוך כדי עבודתו ליצור חדר ממ"ד. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים אסותא כשמצבו בשלב זה מוגדר קשה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך