"זה בזיון מה שהוא עשה"

מלכי אניג'ר מהנהלת הפועל אודמים אשדוד כועסת על הצעד של אחד המאמנים דניאל טולמסוב, שחתם בקרית-מלאכי כמאמן מבלי להודיע להם. טולמסוב: "הייתה לי הזדמנות להיות מאמן ראשי ולקחתי אותה בשתי ידיים".
מלכי אניג'ר.

כעס רב בהפועל אדומים אשדוד מליגה א', על דניאל טולמוסב.

בהנהלת הקבוצה לא ידעו על החתימה שלו כמאמן קריית-מלאכי מליגה א'. מבחינתם הוא היה אחד ממאמני הבוגרים עם דוד רביבו, ומנהלה המקצועי של מחלקת הנוער. לדברי אנשי אשדוד, הוא לא אמר להם מילה וחצי מילה על כך.

מלכי אניג'ר, מהנהלת הקבוצה אמר לאחר שנודע לה על החתימה: "לא ידענו מזה, נודע לי עקב שיחת טלפון שלי אליו בנושא אחר. שבשיחה הזאת הוא בחר להודיע לי על המוגמר. נחשוב מה עושים עם ההתנהלות שלו שלדעתי היא ביזיון".

טולמסוב: "עבדתי מאוד קשה כדי לקבל הזדמנות כזו"

דניאל טולמסוב: "עבדתי מאוד קשה כדי לקבל הזדמנות כזו. אדומים זה מועדון יקר לליבי. במשך 3 שנים הבאתי לשם מעל 100 שחקנים במחלקת הנוער עשיתי היסטוריה במועדון שהנוער עלו במפעם הראשונה לליגה הלאומית. גם השנה הזו למרות כל הקשיים שהיו שכמעט כולם עזבו עבדתי ימים ולילות כדי שתהיה פה מחלקת נוער מסודרת. הייתה לי הזדמנות להיות מאמן ראשי ולקחתי אותה בשתי ידיים. אני חושב שזה הרגע המתאים בשבילי להתחיל קריירה כמאמן בוגרים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך