מיזם "סיורי שטח" של מנכ״ל הרבנות הגיע לביקור בגן יבנה

במפגש עם רבנים ואנשי ציבור הדגיש המנכ"ל את החשיבות של שיפור השירות ליבואנים והתעשיינים וחיזוק שיתוף הפעולה עם הרבנות המקומית. המנכ"ל כהן: "אנו מתמודדים יחד לשמירה על הכלכלה ולהורדת יוקר המחיה תוך חיזוק הכשרות, למען עם ישראל".

כחלק מהמיזם של מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל, יהודה כהן, למפגש בלתי אמצעי עם הרבנים המקומיים, המועצות הדתיות, התעשיינים ובעלי העסקים – הגיע היום מטה המנכ"ל לביקור במועצה המקומית גן יבנה.

במסגרת הביקור נפגש המנכ"ל עם המרא דאתרא הרב דוד הכהן, ראש העיר מר דרור אהרון, וממונה המועצה הדתית מר עוזיאל מנצור, ומנהל מח' כשרות הרב אביאל עמר. בשיחה הדגיש המנכ"ל כי הרבנות הראשית פועלת לחזק את הרב המקומי, "המרא דאתרא", כפוסק וכמנהיג רוחני ולתת כלים ותוקף לפעילותה של המועצה הדתית.

לאחר מכן המנכ"ל הגיע לסיור במפעל 'מעדנות- תנובה' יחד עם מנהל המפעל, מר אבי נבון, ובסניף 'יוחננוף' יחד עם ההנהלה והמשגיח המקומי.

במפגש הדגיש המנכ"ל את החשיבות של שיפור השירות ליבואנים והתעשיינים וחיזוק שיתוף הפעולה עם הרבנות המקומית אנו מתמודדים יחד לשמירה על הכלכלה ולהורדת יוקר המחיה תוך חיזוק הכשרות, למען עם ישראל.

הרב דוד הכהן, הרב המקומי, איחל בהצלחה רבה למנכ"ל ובירך אותו על חזונו ברבנות הראשית ומערך הכשרות ועל שיתוף הפעולה הפורה וחיזוק הקשר בין הרבנות המקומיות לרבנות הראשית לישראל.

קרדיט: הרבנות הראשית

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך