שרון שלם פרש מהכדוריד

בגלל פציעה. שלם היה שותף לזכייה ב-2019 באליפות המדינה של הפועל אשדוד בכדוריד. שלם: "הכדוריד ליווה אותי מאז שהייתי ילד קטן בכיתה ב׳ והקנה לי משמעת ומוסר עבודה".
שלם. צילום: הדר ואן קולא.

שרון שלם הודיע על סיום הקריירה שלו. שהיה שותף בכיר לזכייה ההיסטורית ב-2019 באליפות המדינה של הפועל אשדוד – הודיע היום על פרישה מהמשחק בשל פציעה. בהפועל אשדוד. בהפועל כדוריד אמרו: "תודה גדולה גם ממשפחת הפועל אשדוד על הזכות, וגם על הימים של יריבות הוגנת. ווינר. ספורטאי למופת. בהצלחה".

גם באיגוד הכדוריד פרסמו פוסט פרידה והתייחסות של מהשחקן:
פוסט פרידה – ותודה – לשרון שלם, שחקן נהדר, מעוטר, שעבר קריירה יפה שהחלה ב-2013 כשעלה לבוגרים במדי מכבי ראשל"צ, המשיך לשתי עונות ברחובות, ומשם זלל תארים – הוא היה שותף לזכייה באליפות ההיסטורית של הפועל אשדוד ב-2019, מול מכבי ראשל"צ, אליה חזר לאחר מכן – היה שותף לזכייה ב-3 אליפויות במדי מכבי ראשל"צ (העונה, לפני שנתיים, ובעונת הקורונה) – וחותם קריירה נפלאה בעקבות פציעה.
האליפות ההיסטורית
"הכדוריד ליווה אותי מאז שהייתי ילד קטן בכיתה ב׳ אצל גלעד מאור ב'שלמון', והקנה לי משמעת ומוסר עבודה. הוא פתח בפניי את עולם התחרות והספורט, וגרם לי להבין שכל חיי באמת יהיו סובבים סביב ספורט וההתפתחות בעולם הכושר. אני חותם קריירה מספקת והישגית, ומודה לכל קבוצה, שחקן ומאמן שעברתי איתו את הדרך הזו", מסכם שלם.
"תוך כדי הכדוריד הוצאתי תעודת מדריך חדר כושר ועשיתי קורסים, והחלום שלי תמיד היה למצוא דרך לשלב בין הכדוריד לבין תחום האימון והלימוד. בשנים האחרונות פתחתי סטודיו לאימוניים אישיים וקבוצות קטנות בראשל"צ עם השותף שלי נדב ביטון, שגם שיחק כדוריד בעברו. אנחנו זוכים ללמד ולהעביר הרבה מהידע והניסיון שלנו למחלקת נוער והדור הצעיר של הכדוריד הישראלי, בשאיפה להגיע כמה שיותר רחוק ולתרום לשיפור הכוח הפיזי, המנטלי הערכים והמשמעת שהספורט הקנה לנו".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך