משפחות לילדים ולבוגרים עם צרכים מיוחדים יוצאים להפגין באשדוד

ההפגנה תתקיים היום, רביעי בין השעות 17:30-19:00 באשדוד - רחבת עיריית אשדוד. נורית טופז יושבת ראש תנועת תושווים: "אני מזמינה את כולם להצטרף למאבק שלנו למען ילדנו חסרי הישע, למען העלאת שכר למטפלים ומדריכים העושים עבודת קודש כל יום".

אשדוד מצטרפת למאבק הארצי. משפחות הילדים ולבוגרים עם צרכים מיוחדים יוצאים להפגין. ההפגנה תתקיים היום, רביעי בין השעות 17:30-19:00 באשדוד – רחבת עיריית אשדוד, הגדוד העברי 10.

נורית טופז יושבת ראש תנועת תושווים ממובילות מאבק המשפחות " לנו ההורים לילדים עם צרכים מיוחדים יש שתי דאגות, האחת מה יהיה אחרי מערכת החינוך והדאגה השנייה מה יהיה כשלא נהיה פה. מסגרות התעסוקה והדיור לאנשים עם צרכים מיוחדים עומדות לפני קריסה. אני מזמינה את כולם להצטרף למאבק שלנו למען ילדנו חסרי הישע, למען העלאת שכר למטפלים ומדריכים העושים עבודת קודש כל יום. ממשלה שלא רואה את הצורך של ילדנו שהם האזרחים הזקוקים לתמיכה, זו ממשלה שלא קיימת. אין מאבק יותר צודק מזה! המלחמה הזו היא של כולנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך