אוהב את התלמידים: אחרי 48 שנה – הרב שמעון צעדי מאמית י' אשדוד מסרב לצאת לפנסיה

הרב צעדי: "אני אוהב מאוד את התלמידים ורואה בעבודתי החינוכית שליחות ממדרגה ראשונה. אני נהנה מכל דקה. הסיפוק מעבודתי מגביר את המוטיבציה שלי להמשיך בעבודתי החינוכית"

הרב שמעון צעדי, מורה ומחנך כבר 48 שנה, מתוכם 17 שנה בבית החינוך אמית י' אשדוד ולא מתכונן להפסיק כל עוד הוא בריאותו איתנה. למרות שהיה אמור לפרוש לפנסיה לפני מספר שנים, מרוב אהבת התלמידים וקידומם החינוכי – ערכי החליט שלא לוותר עליהם ולהמשיך להגיע לכיתה וללמד.

הרב צעדי (69), עבר כברת דרך בעולם החינוך, בין השאר שימש כמנהל חטיבת ביניים בראשון לציון ומנהל בית ספר באבן שמואל, עד שהמרחק הקשה עליו והגיע לחנך וללמד בבית החינוך אמית י' אשדוד. "אני אוהב מאוד את התלמידים ורואה בעבודתי החינוכית שליחות ממדרגה ראשונה. אני נהנה מכל דקה. הסיפוק מעבודתי מגביר את המוטיבציה שלי להמשיך בעבודתי החינוכית".

"האהבה הכי גדולה שלי זה ללמד את ילדי ישראל", מסביר הרב צעדי את החלטתו להמשיך ללמד למרות הפנסיה. "אין ספק שעדיף להשקיע בנשמות הרכות הללו, מאשר להשאר בבית, בפרט כשאני רואה פירות בעמלי. רובם המוחלט של התלמידים שחינכתי סיימו את לימודיהם וזכו לקבל תעודת בגרות. אני מודה לא-ל שנפל בחלקי לעבוד עם הצוות החינוכי המיוחד של אמית י' אשדוד ובראשם מנהל בית החינוך, שנותנים לי את ההשראה להמשיך ולעבוד. כולם בלי יוצא מן הכלל מכבדים ומפרגנים".

ירון כרמי, מנהל אמית י' אשדוד: "הרב צעדי הוא המורה הכי מבוגר בבית הספר, אך עם מרץ כמו בן 18. התלמידים מעריכים אותו ואוהבים אותו. למרות הגיל הוא מצליח להיות משמעותי ורלוונטי עבורם. זכות גדולה והשראה עבורנו וכלל הצוות החינוכי שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך