יום ההולדת ה-87 המיוחד של ליליאן מאשדוד

יעקב ביטון ממנהלת רובע סיטי ומע"ר, פגש את ליליאן שחיה לבדה. לאחר שהסתבר שהיא חוגגת היום, שני, יומולדת 87, הוא והצוות שלו התארגנו, הפתיעו אותה בביתה וחגגו לה יומולדת. יעקב ביטון: "כמו ליליאן יש לא מעט אנשים סביבכם שמשוועים רק ליחס. אני קורא לכם מכאן כל אחת ואחד להתעניין סביבכם. יותר ממה שתיתנו לאחר, זה ייתן לכם".
מזל טוב לליליאן.

זה סיפור על הטוב שבאדם, ועד כמה לפעמים, פעולה פשוטה שבאה ממקום טוב, יכולה לגרום לאדם אחר, במקרה הזה לליליאן בת ה-87, רגעי אושר.

יעקב ביטון – מנהלת רובעים סיטי ומע"ר- עיריית אשדוד מספר על הסיפור האנושי הזה : אתמול, במסגרת סיור שערכנו , פגשנו תושבים רבים וביניהם תושבת יקרה בשם ליליאן. ליליאן שראתה אותנו עם ווסטים זוהרים ביקשה עזרה ותוך זמן קצר והתעניינות מצדנו הסתבר שהיא חיה לבדה, לא לגמרי בקו הבריאות ושלפני מספר שנים איבדה את בעלה ואת בנה.

ואז, לפני שנפרדנו, היא ציינה שהיום (21/8) זהו יום הולדתה וחוגגת 87 בלי עין הרע! לא יכולנו להישאר אדישים! והחלטנו שחייבים להפתיע ולשמח אותה. התארגנו מהר ותוך מספר שעות הגענו לביתה עם ברכה, בלונים וזר פרחים. אין מילים לתאר את ההתרגשות מצידה והדמעות שזלגו בלי הפסקה. כמו ליליאן יש לא מעט אנשים סביבכם שמשוועים רק ליחס. אני קורא לכם מכאן כל אחת ואחד להתעניין סביבכם. יותר ממה שתיתנו לאחר, זה ייתן לכם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך