הלוויתם של שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד, תתקיים בשעה 18:00 באשדוד

בחייהם ובמותם לא נפרדו - הלווית הנרצחים הקדושים שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר, תתקיים הערב בשעה 18:00 בבית העלמין באשדוד. השניים נרצחו בשבת בחווארה, בזמן שתיקנו את רכבם והכניסו אותו לשטיפה במקום - יהי זכרם ברוך

המונים צפויים ללוות היום אחר הצהרים למנוחת עולמים את שני הנרצחים בפיגוע בשבת, שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר הי"ד, הם יובאו למנוחת עולמים בבית העלמין באשדוד. הלוויתם תתקיים בשעה 18:00, באולם ההספדים הישן בעיר.

כזכור השניים נרצחו על ידי מחבל שהגיע לשטיפת הרכבים בה שהו, הם נורו מטווח אפס. כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותם של השניים.

בני משפחתם וקרוביהם של השניים עדיין מתקשים לעכל את הבשורה הקשה, והתאספו הבוקר בביתה של רינה סטמקר, בת זוגו של שי ב-20 השנה האחרונות. סטמקין סיפרה ל-N12 על הרגע שבו הבינה כי שי נפגע: "התקשרתי והוא לא ענה, אשתו לשעבר התקשרה אליי ואמרה שקרה משהו, פתאום דודה שלו התקשרה וצרחה שהיה פיגוע ושי מת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך