בת זוגתו של הנרצח: "הוא שלח לי משם תמונות ואמר שיחזור אחרי שיסיים"

סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר, תושבי אשדוד בני 60 ו-28, נרצחו אתמול (שבת) בפיגוע בחווארה. השניים נורו למוות מטווח אפס על ידי מחבל ששמע שהם מדברים עברית, בזמן ששהו במכון לשטיפת רכבים. בשיחה ל N12 משתפת בת זוגו של שי על הרגעים האחרונים

שי סיילאס ניגרקר ובנו אביעד ניר, תושבי אשדוד בני 60 ו-28, נרצחו אתמול (שבת) בפיגוע בחווארה. השניים נורו למוות מטווח אפס על ידי מחבל ששמע שהם מדברים עברית, בזמן ששהו במכון לשטיפת רכבים.

בני משפחתם וקרוביהם של השניים עדיין מתקשים לעכל את הבשורה הקשה, והתאספו הבוקר בביתה של רינה סטמקר, בת זוגו של שי ב-20 השנה האחרונות. סטמקין סיפרה ל-N12 על הרגע שבו הבינה כי שי נפגע כפי שפורסם ב N12: "התקשרתי והוא לא ענה, אשתו לשעבר התקשרה אליי ואמרה שקרה משהו, פתאום דודה שלו התקשרה וצרחה שהיה פיגוע ושי מת".

סטמקר סיפרה כי בן זוגה יצא בשעות הבוקר המוקדמות עם בנו כדי לבצע תיקונים ברכב, והספיק לשוחח איתה זמן קצר לפני הפיגוע הרצחני: "הוא אמר שיסיים את העבודות ויחזור. הוא שלח לי תמונות מחברים שלו שם, הוא כל הזמן היה נוסע עם הילדים וגם אני הייתי איתו שם כמה פעמים. יש לו חברים שם – כולם בחווארה הכירו אותו".

בשלב מסוים התקשרתי והוא לא ענה ואז התחילו להגיע טלפונים", אמרה סטמקין. "לא האמנתי. שבוע שעבר הוא חגג יום הולדת 60 בים המלח והיינו בצימרים עם חברים. הוא היה בן-אדם מדהים ובשבוע הבא היינו אמורים לחגוג 20 שנה ביחד. הוא גידל את כל הילדים שלי, היה כמו אבא שלהם ועשה בשבילם הכול".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך