עשר לפני העונה.

מ.ס אשדוד נוצחה 3:2 על ידי הפועל חיפה בפנדלים וסיימה במקום ה-10 בגביע הטוטו, אבל הראש כבר בליגה, ביום ראשון בעוד 8 ימים מול מכבי ת"א בבלומפילד, למשחק הראשון לעונת 23/24..שער חוקי של אשדוד, מרגלי סתיו טוריאל, שעבר את הקו, לא ניתן לה.
צילום: (טל אקוקה).

הגוף בשבת היה  באצטדיון הי"א, הראש במחזור הבא. בבלומפילד. מ.ס אשדוד אירחה בשבת את הפועל חיפה במסגרת משחקי הדירוג על המוקם ה-9 בגביע הטוטו, אבל היא כבר חשבה על המשחק הבא הראשון לעונת 23/24 בליגה, ביום ראשון בעוד 8 ימים מול מכבי ת"א בבלומפילד. בסיום יואב ג'ראפי, שוערה לשעבר של מס אשדוד עצר 3 פנדלים בדו קרב ההכרעה מבעיטות 11, והיא ניצחה 2:3 וסיימה תשיעית. אשדוד עשירית.

אחרי 6 דקות הבלם שקד חכמון החזיר כדור לא טוב לשוער הרוש, וסטנטוס שחקן הפועל חיפה, הגיע מול אריאל הרוש, שביציאה אמיצה לרגליים שלו, מנע שער מהיר. טום בן זקן (13) מנגד,  שלח כדור חופשי מ-16 מטרים לקורה של יואב ג'ראפי. לא זו לא טעות. ג'ראפי, שוערה בשנים האחרונות של מ.ס אשדוד, עבר לשחק בהפועל חיפה (כמו גם נאור סבג ששיחק שנתיים בקבוצה). אשדוד לחצה בדקות האלה בכדי לנסות למצוא תא השער הראשון שלה.

רועי לוי (36) היה הכי קרוב לזה. אנדזי' השתלט על הכדור, מסר אותו לבריהון שהמשיך בנגיעה לרועי לוי. האחרון הגיע אל מול ג'ראפי, והבעיטה שלו מתוך הרחבה פגעה בגופו של ג'ראפי שמנע שער בטוח. בן זקן (40) ניסה בעיטת המשך בסיום התקפה נוספת, מעל לשער של ג'ראפי.

רגע לפני הירידה למחצית, קמהאני עשה טעות בהגנת אשדוד והותיר את גיא מלמד מול הרוש. למזלו של קמהאני, הכדור של מלמד פגש את הקורה, והקבוצות ירדו עם אפס שערים כל אחת למחצית.

המחצית הנשייה נפתחה בעיקר בין רחבות. שתי הקבוצות לא הגיעו למצב מסוכן מאוד ליד שער היריבה. אבל היה ברור לשיתהן, הכרעה צריכה להיות במשחק הזה, לכן שער חייב להיכבש, ולכן צריך לכבוש.

14 דקות לסיום, סתיו טוריאל כמעט עשה את זה. או בעתם עשה את זה, אבל לא זכה לחגוג. נסביר. בריהון מצא את אזולאי ברחבה, האחרון המשיך רוחב לסתיו טוריאל. הכדור שבעט חזק. ג'ראפי הדף, אחרי שהכדור עבר את השער, אבל השופט דקל צינו, שהיה קרוב החליט שלא. טעות שמנעה מאשדוד את השער וקיפח אותה. הקבוצות הלכו לבעיטות הכרעה.

חמישיית הבועטים של מ.ס אשדוד הייתה:  שלומי אזולאי, גיל כהן, סתיו טוריאל, יעקב בריהון ושביט מזל. שלומי אזולאי כבש ראשון 0:1. הרוש עצר את הפנדל של גיא מלמד. גיל כהן בעט וג'ראפי עצר. עדיין 0:1 לאשדוד. איתמר נוי השווה ל-1:1. סתיו טוריאל בעט את פנדל השלישי לאשדוד וכבש, 1:2 לאשדוד. סנטוס בעט את השלישי של הפועל חיפה  וכבש – 2:2. הפנדל הרביעי היה של יעקב בריהון בעט לאמצע השער וג'ראפי לא זז. עדיין 2:2. אורן ביטון כבש והעלה את הפועל חיפה ל-2:3. שביט מזל בעט את הפנדל האחרון וג'ראפי לקח עוד םנדל. חיפה ניצחה 2:3 בפנדלים. היא סיימה תשיעית. אשדוד עשירית.

מ.ס אשדוד: א.הרוש, בן זקן, גיל כהן, חכמון (אוואני, 66), קמאני, נדז'י (שחף, 83), מוצ'ה (אזולאי, 74), טוריאל, רועי לוי (סבן, 66), בריהון, מזל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך