מתנדבי איחוד הצלה מאשדוד פגשו את הילד בן ה-3 אותו הצילו מדום לב – צפו

האירוע שהתרחש לפני כ-10 ימים בפארק אשדוד-ים. מתנדבי איחוד הצלה יוחאי כהן ורפאל עלימה שהגיעו ראשונים למקום החלו בביצוע פעולות החייאה באשר מיארה בן ה-3 והצילו את חייו.

מתנדבי איחוד הצלה שביצעו פעולות החייאה הכוללות מתן שוק חשמלי מהדפיברילטור שברשותם והצילו את חייו של אשר מיארה בן ה-3 פגשו אותו שוב לאחר שהשתחרר לביתו.

כאמור האירוע שהתרחש לפני כ-10 ימים בפארק אשדוד-ים בשעות ערב אז התקבלה קריאה במוקד הרפואי של איחוד הצלה (1221) אודות ילד בן 3 שאיבד את הכרתו.

 

מתנדבי איחוד הצלה יוחאי כהן ורפאל עלימה שהגיעו ראשונים למקום החלו בביצוע פעולות החייאה באשר בן ה-3 הכוללות מתן שוק חשמלי מדפיברילטור שברשותם דבר אשר הכריע את תוצאות ההחייאה המוצלחות והצילו ללא ספק את חייו של אשר.

אשר פונה לבית החולים במצב קשה וללא הכרה ואמש (חמישי) השתחרר לביתו לאחר שחזר לאיתנו, היום (שישי) הגיעו המתנדבים מלווים בראש סניף איחוד הצלה אשדוד דניאל בוקובזה לביתו של אשר ופגשו אותו בפגישה מרגשת ואת אביו אהרון שהודה להם ארוכות על הצלת בנו הקטן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך