סקר מנו גבע קבע : ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מנצח בפער עצום את ברק סרי או את הלן גלבר במידה והם יתחרו ראש בראש על ראשות העיר

הבחירות לראשות העיר אשדוד הולכות ומתקרבות, ולמרות שלא בטוח כלל שיהיה סיבוב שני, הסוקרים נדרשים לבדוק את האופציה הזו. הסוקר מנו גבע נחשב לסוקר האמין ביותר בתחום, וסקר בלתי תלוי שפורסם לאחרונה מעיד על כך שראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי מנצח גם את יועץ התקשורת ברק סרי וגם את חברת המועצה הלן גלבר במידה ואלה יגיעו לסיבוב שני מול יחיאל לסרי

הבחירות לראשות העיר שיתקיימו בסוף חודש אוקטובר הקרוב, מעסיקים את המועמדים מבוקר עד לילה, שלל ההבטחות שנזרקות לחלל האוויר נראות בעיני רוב הציבור כמופרחות, אך עדיין המועמדים מנסים להשפיע על דעת הקהל עם הבטחות גרנדיוזיות, על הורדת מחירי הדירות, יוקר המחייה ועוד, דברים שנמצאים על סדר יומה של ממשלת ישראל בדרך כלל.

דעת הקהל נבחנת בעיקר על ידי סקרים, שם אפשר לדעת לאלו הבטחות מאמינים יותר ולאלו פחות. הסוקר מנו גבע בעלי מכון מדגם, סקר לא פעם את העיר אשדוד בשלל שאלות חשובות ומעניינות, בחודשים האחרונים הוא דוגם את האוכלוסייה האשדודית ואת הסיכויים של המועמדים לראשות העיר לנצח את הבחירות.

בסקר האחרון של מנו גבע הוא בדק שלוש אופציות מעניינות, במידה ונותרים רק שני המועמדים ברק סרי והלן גלבר ומתמודדים מול יחיאל לסרי, אז הוא מוביל עליהם בפער עצום בדרך לניצחון. על פי הסקר ד"ר יחיאל לסרי מקבל 33.3% מהקולות, בעוד הלן גלבר מקבלת רק 18.2% מהקולות, ואילו יועץ התקשורת ברק סרי מקבל 15.7% בלבד.

על פי הסקר, במידה והיה סיבוב שני בין הלן גלבר לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, אז הוא מנצח בהפרש עצום מאוד, כאשר ד"ר לסרי מקבל 40.3% מהקולות, ואילו הלן גלבר מקבלת רק 27.1% מסך קולות המצביעים.

עוד נבחן בסקר, במידה ובסיבוב השני יתמודדו ראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי ויועץ התקשורת ברק סרי, אז ראש העיר המכהן ינצח כאשר ד"ר לסרי מקבל 35.4% מהקולות, ואילו ברק סרי מקבל רק 23.4% מסך קולות המצביעים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך