שי דורון ויאנה קרמרנקו ייכנסו להיכל התהילה של מכבי ישראל

דורון שחקנית הכדורסל שישחקה שנים רבות ממכבי אשדוד וקרמנקו המתעמלת האומנותית, ממכבי אשדוד יהיו בין 13 ספורטאים וספורטאיות בכירים שפרשו, ממגוון ענפים ויזכו לראשונה להוקרה בוועידת מכבי ישראל.
שי דורון. צילום: עודד קרני odedgaya@gmail.com
היכל התהילה של מכבי ישראל – לראשונה, 13 ספורטאים וספורטאיות – חלקם מענפי הכדור, חלקם מענפים אישיים, כל אחד ואחת מהם גדולים בתחומם ותרמו רבות לספורט הישראלי ולמועדוני מכבי – יזכו להיכלל בפרויקט היוקרתי. ההכרזה הרשמית תיעשה באופן במסגרת ועידת מכבי ישראל, שתתקיים ב-8 בספטמבר בכפר המכביה, במעמד שר התרבות והספורט מיקי זוהר.
בין השמות גם שחקנית הכדורסל, אולי הטובה ביותר שהייתה כאן, שי דוורן, שהייתה מזוהה שנים רבות עם מכבי בנות אשדוד ויאנה קרמרנקו המתעלמת האומנותית ממכבי אשדוד.
יאנה-קרמרנקו.

שי דורון, הכדורסלנית הישראלית הראשונה שנבחרה בדראפט ה-WNBA, וגם שיחקה בה במדי ניו יורק ליברטי. דורון, פורצת דרך, הובילה את נבחרת ישראל לזכייה באליפות אירופה הדרג המשני, שימשה כקפטנית ושיחקה לאורך שנים בהצלחה מרובה במכבי בנות אשדוד, עימה זכתה ב-4 אליפויות ושני גביעי מדינה – מתוך שלל תארים בקריירה.

יאנה קרמרנקו (מכבי אשדוד) – המתעמלת האומנותית שייצגה את ישראל באולימפיאדת טוקיו. הייתה שותפה לזכייה במדליית הזהב באליפות אירופה בקייב 2020 בקרב רב קבוצתי, ושנה לאחר מכן בחישוקים ואלות.
נאור גלילי.
מנכ"ל מכבי ישראל, נאור גלילי, שגם הוא בן העיר אשדוד: "אנחנו גאים ונרגשים לצאת לדרך עם פרויקט מיוחד, שמעניק את ההערכה וההוקרה על תרומתם החשובה של הספורטאים והספורטאיות שפרשו לספורט הישראלי ולמועדוני מכבי ישראל. זו תחילתה של מסורת חשובה, ואנחנו נעניק כמובן גם ביטוי לספורטאים ולספורטאיות שפרשו בעבר הרחוק יותר, טרם הועידה האחרונה שהתקיימה לפני 4 שנים. הבחירה התבצעה על פי קריטריונים ברורים, והיא תמשיך להתבצע גם בעתיד, במשך כל 4 שנים. נבחרה רשימה מרשימה ומכובדת מאוד. משיחות אישיות שקיימתי עם הספורטאים אפשר היה לחוש בהתרגשות הגדולה, וזו זכות גדולה עבורנו להעניק את ההוקרה שכל אחד ואחת מהם ראויים לה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך