מ(ת)חברים.

מ.ס אשדוד מתחברת עם ניצחון שני ברציפות בגביע הטוטו, הפעם 0:1 על הפועל פ"ת באצטדיון ה"מושבה".
בריהון. כבש את השער הראשון. (צילום: טל אקוקה)

לצרף ניצחון שני. זו הייתה המטרה במשחק של מ.ס אשדוד מול הפועל פ"ת, במוצ"ש באצטדיון "המושבה", לאחר שאשדוד גברה במחזור הקודם בגביע הטוטו 0:1 על הפועל ת"א. בסיום הסתבר כי היא אכן השיגה את הניצחון עם 0:1 קטן. מחברים ומתחברים.

המשחק נפתח עם מסירת רוחב (10)  של נאווי  מפ"ת שכמעט מצאה את שטיין שגלש קדימה, אך לא הספיק. שטיין (23) שוב היה מרחק נגיעה מהרוש, הכדור הפעם עלה מעל השער. באסיי מפ"ת שלח כדור חזק מ=25 מטרי, הרוש הדף מצוין. פ"ת לחצה והתקרבה.

פ"ת לחצה, אבל אשדוד כבשה. רועי לוי ניצל טעות בהגנת פ"ת והוציא רוחב (30). הגנת פ"ת טעתה ושב ולא הרחיקה טוב, ויעקב בריהון בעט מקרוב פנימה 0:1 לאשדוד, כנגד מהלך המשחק. אשדוד מאותו הרגע נכנסה למשחק ולחצה על שער פ"ת, אבל תוצאת המחצית נשארה 0:1.

אשדוד פתחה בלחץ על שער הפועל פ"ת במחצית השנייה. חיפשה שער שיסגור אולי את המשחק. ממאטה, שנכנס כמחליף באשדוד, קיבל הזדמנות נהדרת לעשות את זה באחד על אחד מול חשפיה שוער פ"ת, אבל האחרון הדף מצוין ומנע את זה.

פתח תקוה מצידה ניסתה לחזור למשחק (72) באסי עם מסירת עומק לבר נאווי, אבל הכדור נעצר אצל הרוש. בבקו מפ"ת (84)  ניסה גם הוא, ושוב הרוש היה שם. ממאטה מהצד השני (85) יכול היה לסגור שוב סיפור, אבל שוב שוער פ"ת, חשפיה, מנע ממנו את זה בפעם השנייה. בסיום אשדוד עם ניצחון שני באותה התוצאה. משהו מתחבר.

מ.ס אשדוד: הרוש, זסנו, גיל כהן, חכמון, קמהאני, אנדז'י (סבן, 55), מוצ'ה, שחף (אזולאי, 68), בריהון (אברג'יל, 84), רועי לוי (טוריאל, 68), מזל (ממאטה, 55).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך