רשת המהדרין "שפע ברכת השם" פותחת סניף ענק באשדוד

רשת המזון המהדרין המשתלמת ביותר, המאפשרת לכל בית בישראל לרכוש מתוך מגוון עצום של מוצרים בכשרויות מהודרות ובמחירים משתלמים במיוחד * הרשת מפעילה עשרות סניפים ברחבי הארץ, סניף חדש ורחב ידיים נפתח באשדוד * מבצעים יוצאי דופן לרגל הפתיחה החגיגית

רשת "שפע ברכת השם", המפעילה עשרות סניפים בכל רחבי הארץ, פותחת סניף חדש ורחב ידיים בעיר אשדוד.

כרשת מזון מהדרין, חרטה הרשת על דגלה, החל מיום הקמתה, להנגיש את האפשרות לכל בית בישראל, לרכוש סל מזון מתוך מגוון עצום של מוצרים בכשרויות המהודרות ביותר, כאשר מכל מוצר ישנם כמה סוגים ממותגים שונים, ובמחירים משתלמים במיוחד.

המשולש הייחודי של מגוון מוצרים עצום, כשרויות מהודרות ומחירים משתלמים, יוצר חווית קניה נהדרת, כל אחד יכול להיכנס ולרכוש כאוות נפשו, בידיעה שכאן הוא ימצא את סל הקניות המשתלם ביותר והמותאם במיוחד לצרכיה של כל משפחה .

"כשאני רואה את הלקוחות מסתובבים בין המדפים", משתף אבי ניסים, בעלים ומנכ"ל הרשת, "אני מתמלא בסיפוק. אני רואה אותם ממלאים עגלות בכל טוב, בוחרים מבין סוגי המוצרים והמותגים השונים על המדפים, וחוזרים לביתם עם שפע של מוצרים בכשרויות הטובות ביותר".

"כמובן", הוא מוסיף, "שהמטרה שלנו היא, שכל אחד יוכל לרכוש את המוצרים, ולכן אנו מציעים מחירים שווים לכל כיס, ואף עורכים מבצעים משתלמים, כך שכל משפחה  תוכל להיכנס לכל אחד מהסניפים השונים, למלא עגלה בשפע של מוצרים בכשרות מהודרת ובמחירים מצוינים".

"במקום להביא מותג אחד או שניים מכל מוצר", אומר מאיר בליז'ינסקי, מנהל השיווק של הרשת, "אנו מביאים מגוון רחב של מוצרים ומותגים, תוך הקפדה יתירה על כך, שכל המוצרים בסניפים השונים, יישאו בגאון את חותמות הכשרות של הכשרויות המהודרות ביותר,".

כעת, לאחר עשרות סניפים הפועלים בריכוזים החרדיים בכל רחבי הארץ, בין השאר בערים: ירושלים, בני ברק, בית שמש, ביתר עילית, אופקים, נתיבות ועוד, מגיעה הבשורה גם לתושבי אשדוד עם פתיחת הסניף החדש ורחב הידיים בעיר.

הפתיחה החגיגית של הסניף החדש ורחב הידיים, במתחם 'אשדוד סנטר', רחוב האורגים 9, התקיימה ביום שלישי כ"א אב, במעמד רב רושם בהשתתפות מכובדים ומנהלי הרשת.

לרגל הפתיחה, מתקיימים מבצעים יוצאי דופן במחלקות השונות בסניף החדש, והציבור מוזמן לבוא וליהנות מסניף רחב ידיים, מגוון עצום של מוצרי מהדרין, ומבצעים משתלמים במיוחד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך