רגע מאסון

צפו: הבלאגן בתחבורה הציבורית בעיר "הרגשתי שאני נמחצת"

נוסעת בתחבורה הציבורית: "הילדה שלי פשוט נמחצה בין כל האנשים, בזמן שאני באה להרים אותה פשוט נדחפתי ואנשים פשוט רמסו אותי, הרגשתי שאני עוד שנייה נמחצת".

תקופת "בין הזמנים" החופש הגדול, ידועה כתקופה קשה בתחבורה הציבורית בארץ וגם כאן באשדוד. משפחות מרובות ילדים שמגיעים לנפוש בעיר בחופי הים, הפארקים ואצל משפחותיהם מתניידים בעיר בתחבורה הציבורית שגורמת לצפיפות נוראית קשה, אמש זה נגמר בנס.

הודיה כהן תושבת רובע ד משתפת את אשדוד אונליין: "אני עולה בקו 4 בדרך כלל זה פשוט מפחיד מה שקורה פה בתקופה הזאת. אני מחכה 40 דק' בתחנה יש נהגים שלא עוצרים בגלל הפיצוץ של האנשים וגם שאני עולה זאת צפיפות נוראית. הציבור החרדי עולה עם הרבה עגלות שזה עוד יותר גורם ללחצים ואני שמחה שהם באים לטייל ונהנים אך רק יש לי שאלה לחברת אפיקים, איפה התיגבור איפה החשיבה על אמא שמחכה בתחנה עם תינוק בן חודש בחום של בחוץ".

 

חן תושבת רובע ב משתפת את אשדוד אונליין: "אתמול נסעתי מרובע ח לרובע ב, אני אישה בהריון בחודש 8 בו בזמן שאני עם הילדה שלי בת שנה וחצי, הילדה שלי פשוט נמחצה בין כל האנשים, בזמן שאני באה להרים אותה פשוט נדחפתי ואנשים פשוט רמסו אותי, הרגשתי שאני עוד שנייה נמחצת. איפה חברת התחבורה, לא רואה את מה שקורה פה? למה מחכים, לאסון?".

 

 

משי מלכה סמנכ"ל השירות בחברת אלקטרה אפיקים נמסר בתגובה:
"תקופת "בין הזמנים" מאופיינת כידוע בהתגברות השימוש בתחבורה הציבורית בקרב המגזר החרדי שבתקופה זו שוהה בחופשת לימודים.
עיקר הביקושים העירוניים כמו גם בעיר אשדוד הינו לחוף הים הנפרד בעיר.
לצורך כך, מופעל קו מיוחד (86) עם יותר מ- 100 נסיעות יומיות שמשרת את הנוסעים שרוצים להגיע לחוף הים. על מנת להפעיל את הקו
וכן את התגבורים בקווים הבינעירוניים נאלצנו לצמצם את התדירות בחלק מהקווים באחוזים בודדים.
תכנית התגבורים לתקופת "בין הזמנים" אושרה ע"י עיריית אשדוד ומשרד התחבורה.
תדירות כלל הקווים תחזור לפעילות שגרתית בתאריך ה 18/8/23".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך