הותר לפרסום: חשד: עבירות סחיטה של עבריין מוכר כלפי קבלן מוכר בדרום

הותר לפרסום - משטרת ישראל מנהלת פרשייה של עבירות סחיטה באיומים כלפי קבלן תושב הדרום, שלפי החשד נסחט לאורך השנים האחרונות במיליוני שקלים ע"י ארגון פשיעה - 8 חשודים מארגון פשיעה במרכז הארץ נעצרו

היחידה המרכזית במרחב לכיש של המחוז הדרומי, מנהלת לאורך השבועות האחרונים חקירה סמויה שהתנהלה עד כה תחת צו איסור פרסום, לאחר שהתקבל מידע אודות קבלן תושב הדרום, שלפי החשד נסחט לאורך מספר שנים ע"י עבריינים המשתייכים לארגון פשיעה ממרכז הארץ, במהלכן הופעלו כלפיו אמצעי לחץ שונים תוך דרישה להעביר לידיהם מיליוני שקלים.

שוטרי ימ"ר לכיש נערכו לפעילות סמויה נגד החשודים, במהלכה הבחינו בניסיון סחיטה נוסף כלפי הקורבן ע"י 4 חשודים, שלקחו אותו מביתו לאזור תעשייה סמוך לעיר אשדוד במטרה לסחוט ממנו סכום כסף תוך תקיפה ואיומים, ובשלב זה ניתנה הפקודה לביצוע המעצר 'על חם' במטרה להגן על הקורבן.

 

לאורך החקירה נעצרו עד כה 8 חשודים (שנות ה 30-40, מרכז ודרום), בהם ראש ארגון פשיעה שנעצר רגע לפני שיצא מהארץ, שנחקרו בחשד לעבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, תקיפה חמורה ועבירות נוספות.

 

בחיפוש שנערך אתמול בביתו של אחד החשודים תושב העיר אשדוד, נתפס כסף מזומן ומטבע זר על סך כ 100 אלף ש"ח שלפי החשד מקורם בעבירות סחיטה, אקדח 'אייר סופט' שלפי החשד מוחזק בניגוד לחוק ורכב.

 

מעצרם של כלל החשודים הוארך בבימ"ש, והיום יובא החשוד השמיני שנעצר אתמול באשדוד, לדיון בעניינו.

 

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן, "אנחנו במסר ברור של מדיניות בלתי מתפשרת נגד כל מי שמבצע או ינסה לבצע סחיטות באיומים במחוז הדרום. זאת בכדי להגן על כל אזרח בדרום שחש מאויים בכל דרך או ניסיון לפגוע בפרנסתו או נכסיו. אנחנו קוראים לציבור ומעודדים דיווח על אירועים מסוג זה, נטפל ביד קשה ובמלוא החומרה להבאת העבריינים לדין. אני רוצה לשבח את שוטרי ומפקדי מרחב לכיש על הפעילות האינטנסיבית שהביאה למעצר החשודים אנחנו נמשיך לבצע את כלל המאמצים בכדי להביא את החשודים לדין."

 

מפקד ימ"ר לכיש, סנ"צ דורון אלוני, "עבירות סחיטה באיומים, הנן מהחמורות שנמצאות בראש סדר העדיפויות של המחוז הדרומי ומרחב לכיש, וזאת לאור השפעתן הישירה על ביטחונם האישי והכלכלי של האזרחים הנורמטיביים. לרוב מדובר בעבירות בהן נדרשת המשטרה ליצירתיות ופעילות סמויה, חכמה והתקפית לאור הקושי בשיתוף הפעולה עם הקורבנות, וכך פעלנו גם במקרה זה, והצלחנו לאסוף את הראיות הנדרשות תוך מעצר החשודים על חם בזמן עבירות הסחיטה והתקיפה, ונפעל נגדם בכל האמצעים בכדי להביא אותם לדין."

קרדיט דוברות המשטרה

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך