אירוע קשה

ילד בן 3 איבד את ההכרה, מצבו אנוש.

האירוע התרחש בפארק אשדוד ים. דובר מד"א, זכי הלר: "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על פעוט שהתמוטט (על רקע רפואי) בזמן בילוי עם משפחתו".

אירוע קשה מאוד הלילה, שני, בפארק אשדוד ים

דוברות איחוד הצלה – מחוז דרום: צוותי הרפואה של איחוד הצלה בהחייאה בדקות אלו על ילד (כבן 3) שאיבד את ההכרה בפארק אשדוד ים. בשלב זה מצבו מוגדר אנוש.

דובר מד"א, זכי הלר: בשעה 22:55 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על פעוט שהתמוטט (על רקע רפואי) בזמן בילוי עם משפחתו, בפארק אשדוד ים באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי מציל חיים ולאחר שבמהלך פעולות החייאה חזר דופק, מפנים לבי"ח אסותא באשדוד, פעוט כבן 3 במצב קשה ויציב.

חובש מיחידת האופנועים של מד"א אלי אדרי והפאראמדיקים של מד"א, אבשלום עובדיה ויואל קאהן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו פעוט כבן 3 מחוסר הכרה, כשבני המשפחה התחילו לבצע פעולות החייאה בתידרוך טלפוני ממוקד מד"א, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן שוק חשמלי ממכשיר המפעם, ולאחר שחזר דופק ומצבו התייצב פינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה ומצבו קשה ויציב."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך