הסיפור המלא

נסיון החיסול באשדוד: האח הסתער על המתנקש ומנע וידוא הריגה

סכסוך קשה בתוך משפחת ג'רושי הביא לנסיון חיסול של העבריין הבכיר אלירן חובה, שהוא ואחיו יניב הוזהרו ע"י המשטרה שהם יעד לחיסול. קור הרוח של אחיו שהסתער על המתנקש מנע ממנו לוודא הריגה. כל הפרטים>>>

נסיון החיסול לאור יום הבוקר ברחוב העצמאות בעיר, הותיר את התושבים המומים ומבולבלים. המשטרה עצרה עד כה 3 חשודים המשתייכים לפלג של משפחת ג'רושי המסוכסך עם הפלג המרכזי של איסמעיל ג'רושי אליו משויכים מודיעינית האחים העבריינים אלירן ויניב חובה.

הכל החל בשעה 9:35 בבוקר אז הגיע אלירן חובה ביחד עם אשתו לאסוף את אחיו יניב ואשתו לחופשה פרטית בצפון. לאחר שכולם נכנסו לרכב, יצא אלירן לרגע מהרכב, אז קפץ עליו מתנקש רעול פנים וירה לעברו כמה כדורים שפגעו בצווארו, במותנו וברגלו.

לאחר שנפל על הרצפה רץ לעברו המתנקש כדי לעשות וידוא הריגה, אולם אחיו יניב קפץ מהרכב והסתער בקללות על המתנקש שברח מיד לפני שוידא הריגה ובכך ניצלו חייו של אלירן.

אלירן נלקח לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה והוא מורדם ומונשם. מאז שעות הבוקר פקדו מאות חברים את בית החולים כשבניהם עבריינים בכירים מהמגזר היהודי והערבי.

על פי המשטרה הם הזהירו לפני כשבועיים את האחים חובה שהם עלולים להיות יעד לחיסול בעקבות סכסוך פנימי במשפחת ג'רושי שהסתעף לעבר מקורבים למשפחה. כעת אומרת המשטרה שהשטח עלול לבעור עוד יותר "אסמעיל ג'רושי לא ישתוק על הפגיעה הקשה במקורבים אליו הנקמה תגיע השאלה מתי" אמר לנו שוטר בכיר במרחב לכיש.

בתמונה: אלירן מימין, יניב משמאל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך