ראש העיר: "לא אתן לתקוף את המשטרה"

בעקבות טענות שנשמעו עקב ניסיון החיסול באשדוד. ד"ר לסרי: ""משטרת אשדוד מהטובות בישראל בשת״פ עם הביטחון העירוני".
ד"ר יחיאל לסרי.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, יצא היום, ראשון, בהגנה על שמטרת אשדוד, עקב ביקורות וטענות שעלו, לאחר ניסיון החיסול שהיה בעיר

ד"ר לסרי: "משטרת אשדוד מהטובות בישראל בשת״פ עם הביטחון העירוני, כראש העיר אני לא אתן לתקוף אותם . מאז כניסתי לתפקיד אני מתמיד להיפגש עם מפקדי תחנת המשטרה המקומית ומפקד המרחב כדי להבטיח ביטחון מקסימלי לתושבי אשדוד. ממש לאחרונה בחודש האחרון ב-18/7 קיימתי דיון עם מפקד תחנת אשדוד, סנ"צ אילן שושן על מצב הביטחון ברובעים המזרחיים, ושבוע לאחר מכן בתאריך ה-24/7, נפגשתי עם מפקד מרחב לכיש, נצ"מ רועי ולדמן בתאריך לדיון רחב על אתגרי הביטחון של העיר אשדוד, בשגרה ובחירום.

הנה כי כן, הנושא על סדר יומי השגרתי, כיוון שאני רואה בו את המרכיב הבסיסי ביותר בחובתי כלפי תושבי העיר- ביטחונם האישי. אני גם מתעדכן ונחשף לעיתים קרובות לכל המאמצים והפעולות המתקיימות מידי יום לאורך כל השנה, שרובן גם אינן מובאות בפני הציבור מטעמי ביטחון. על הבסיס הזה אני יכול להעיד, על רמת הביטחון הגבוהה שמשטרת ישראל מעניקה לתושבי אשדוד. גם עפ״י מדדים אובייקטיביים שהמשרד לביטחון לאומי מפרסם מעת לעת. אשדוד של היום בטוחה יותר לתושביה מכל בחינה שהיא, בתחום הפשיעה החמורה והקלה, בעבירות רכוש, ובכל מה שקשור לפגיעה בסדר הציבורי"

העיר מרושתת במצלמות עם טכנולוגיה מהמתקדמית בישראל ויש לנו אגף ביטחון ושיטור עירוני מצוין, המקיים שיתוף פעולה הדוק בין הרשות העריונית ובין המשטרה. ובכל לצערי, עדיין לצערי מתרחשים מקרי אלימות של גורמי פשיעה המנסים להרים ראש מדי פעם כפי שקרה הבוקר, וגם כתוצאה של של אובדן עשתונות ברגע אחד, כפי שקרה לאחרונה, באירוע הכואב שבו נרצח בן משפחתי.

בפני המשטרה ניצבים אתגרים אדירים, והיא מותחת את כוחותיה לכל עבר כדי להשיג את הביטחון הרצוי. כל אלה המבקשים לנגח את השוטרים האמיצים שלנו עושים זאת מאינטרס פוליטי צר, מציגים מצג שווא של קוסמים שיודעים הכל אבל בעצם לא יודעים כלום. הם לא ישבו מעולם בדיון בטחוני או קיבלו החלטות הרות גורל. אין להם את הידע, הנסיון וההישגים ברמת הביטחון האישי, שהעיר התברכה בהם תחת הנהגתי, והפכה למודל ארצי לביטחון אישי של תושבים בשגרה וחירום.

אני מבטיח לכם ששוטרי משטרת ישראל עושים ככל שביכולתם כדי לסכל אירועי פשיעה, ואת כל המאמצים ללכוד את המבצעים כשקורה ממש כעת באירוע החמור היום, עם תגובה מהירה ומהלך חקירתי מיידי ז״ל המשטרה, שהצליחה ככל הנראה לשים ידה על החשודים באירוע הירי בעיר.

אני מחזק את ידי משטרת ישראל באשדוד ובמרחב לכיש, ואת עובדי ועובדות אגף הביטחון העירוני שלנו , ויחד נמשיך לשמור על הביטחון האישי של התושב כפי שעשינו ב-15 השנה האחרונות. והתושבים יודעים את מי היו רוצים לראות על ההגה בשמירה על ביטחונם האישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך