ורק ירושלים 2:0

מ.ס אשדוד יצאה למשחק חוץ מול הפועל ירושלים באצטדיון טדי, וחזרה עם הפסד 2:0 להפועל ירושלים, עם פנדל שנפסק לחובתה, שהיה מאוד גבולי.

לאחר התיקו מול מכבי פ"ת, במשחק הראשון בגביע הטוטו, חיפשה מ.ס אשדוד ניצחון ראשון רשמי בעידן אלי לוי במוצ"ש מול הפועל ירושלים (אצטדיון טדי). בסוף נקבע שהיא תצטרך להמשיך לחפש במקום אחר, לאחר שנוצחה 2:0 על ידי ירושלים

הפועל ירושלים פתחה בלחץ  (9) סאפינן שלח את יאו לאחד על אחד מול הרוש, אך מגן ירושלים החמיץ בסנטימטרים. 2 דקות אח"כ זה כבר נכנס.  חוזז הקפיץ לרויזמן, זה הוריד בנגיחה לביטון שכבש, 0:1 ירושלים.

4 דקות במחצית השנייה ורועי רנשרייבר קבע את תוצאת המשחק עם פנדל מאוד גבולי, שיש רבים שלא היו שורקים לאחר נגיעה של חכמון באשטה. סאפינן דייק מהנקודה וקבע 0:2 לירושלים.

ירושלים כמעט כבשה שוב (57). דון מסר לסאפינן ברחבה וסחט הדיפה מהרוש. ה לא נגמר ודון מקצה רחבה בעט מקצה הרחבה השוער השתטח והרחיק לקרן. הרוש הוסיף (66) עוד הצלה,  הפעם אחרי שרויזמן בעט מצד שמאל של הרחבה. בסיום 0:2 לירושלים. אשדוד תחפש ניצחון בבלומפילד ביום שלישי מול הפועל ת"א.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך