Gallery 35 – אולם אירועי בוטיק פסטורלי באשדוד

"מזל טוב, לרגל האירוסין שלכם. מתי החתונה?", "עוד חודשיים היא תהיה בת 12 איפה נעשה את הבת מצווה של הילדה?" - אירועים משפחתיים יכולים להיות מלווים בכאבי ראש * הפקה של חתונה, בר מצווה, ואפילו ברית מילה יכולה להיות מאוד מתישה * הכל מתחיל ונגמר בבחירת אולם האירועים הנכון – גלרי 35, זה המקום המומלץ בשבילכם
תמונות: אהוד בן חמו

המקום המושלם שאליו תביאו את כל האורחים שלכם כדי לחגוג אתכם. ולכן בחירת האולם הנכון היא אחת המשימות החשובות ביותר בהפקת האירוע. אם תרשו לנו, אנחנו רוצים להמליץ ולבחור עבורכם אולם אחד כזה. אולם עם שירות מקצועי, יחס אישי, אדיב וצמוד.

Gallery 35 (גלרי 35) הוא אולם אירועי בוטיק נהדר שנפתח לפני כשנה ויושב ברחוב העבודה 35 באשדוד. האולם מעוצב בסגנון אורבני הכולל אקססוריז מעניינים בכל פינה של האולם. חצר גדולה ופסטורלית עבור הבופה וכמובן חופה תחת כיפת השמיים. המקום מכיל עד 250 איש ואת האולם מנהל השף והבעלים אשר פרץ.

השף אשר פרץ בעל ניסיון עשיר של 30 שנה בתחום האירועים. "המילה "מיוחד" היא הקו המנחה שלנו, החל מבניית המקום, דרך העיצוב והסגנון, בחירת הריהוט והתאורה וכל זה בכדי ליצור בכל אירוע אווירה ייחודית שלא תמצא במקום אחר". מספר אשר על האולם שלו. "זה התחום שאני אוהב. אני מתעסק בתחום האירועים הרבה זמן ואני מתמקד בזה. זה עושה לי טוב לראות אנשים שאני משמח אותם ביום הכי חשוב בחיים שלהם", עונה אשר לשאלתנו למה דווקא אולם אירועים ולא מסעדה נגיד?

"חשוב לי מאוד העניין הזה של להיות דווקא אולם אירועי בוטיק ולא סתם אולם אחר" אומר אשר. "מדובר באירועים קטנים יותר ולכן אני נותן הרבה יותר תשומת לב ללקוח. אני יכול לתת יותר דגש על הצילחות של האוכל, בהגשה, בשירות ובניקיון כי אני מציב לעצמי רף גבוה שחשוב לי כדי לתת את הטוב ביותר לאורחים שלי" הוא משתף.

האוכל שמוגש לאורחים באירוע יגרום לכל אדם להזיל ריר כבר משלב הריחות המגרים והמראה הנהדר. לאשר יש עשרות מנות שונות בתפריט כשכל מנה מקבלת את מלוא היחס שמגיעה לה כדי שהאורחים יהנו מאוכל ברמה הגבוהה ביותר שיש. חומרי הגלם טריים ובאיכות הגבוהה ביותר שיש וכמובן שהכל כשר.

ישנה גם אפשרות למטבח שף פתוח באירוע שלכם שבה אתם יכולים לראות את השף מכין את צלחות האוכל בעצמו.

ישנם המון חניות פנויות בקרבת אולם האירועים ולשירות האורחים והלקוחות יש חדר התארגנות למשפחה לקראת האירוע המרגש וחדר ייחוד עבור הזוגות הטריים. ברי שתייה בחצר ובתוך האולם, מערכת סאונד, הגברה ותאורה מהמתקדמות בתחום ומסכי ענק להקרנת הסרטונים המרגשים שלכם. "אנחנו כל הזמן משתנים ומתחדשים" אומר אשר "צפו להפתעות".

אז אם אתם מחפשים אולם אירועים עבור כל אירוע שהוא, בין אם מדובר בחתונה, בר או בת מצווה, ברית, חינה או אפילו נשף סוף שנה בבית הספר, גלרי 35 הוא המקום בשבילכם. שירות ברמה הכי גבוהה עם דגש על הפרטים הקטנים. "מי שרוצה חוויה של אירוע בוטיק שיפנה אלינו". מסכם אשר פרץ.

Gallery 35

רחוב העבודה 35 אשדוד

טלפון: 072-3301791

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך