בשורה חשובה לילדים ולהורים

מהיום אסור לנסוע מעל 30 קמ"ש ליד בתי ספר יסודיים

יוצב תמרור מיוחד המורה על כך. ראש העיר חתם היום על תכנית התנועה להגבלת המהירות בקרבת בתי הספר היסודיים. ד"ר לסרי: "בכך אנחנו מיישמים החלטה חשובה מאוד שקיבלתי לאחרונה להגברת הבטיחות ושמירה על חיי ילדינו". בתכנון הצבת שלט דומה ליד בתי ספר תיכוניים.
צילום שמואל דוד.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, הודיע היום על החלטה חשובה מאוד, שתשמור יותר על בטיחות הילדים ליד בתי הספר היסודיים. בשלב הבא ההחלטה הזו תיאכף גם בבתי הספר התיכוניים.

ראש העיר אשדוד, ד״ר יחיאל לסרי" "שמחתי לחתום היום על תכנית התנועה להגבלת המהירות בקרבת בתי הספר היסודיים ל-30 קמ"ש, באמצעות הצבת תמרור תנועה מתאים שיוצב ליד כל בית ספר. בכך אנחנו מיישמים החלטה חשובה מאוד שקיבלתי לאחרונה להגברת הבטיחות ושמירה על חיי ילדינו"

ד"ר לסרי הוסיף: "גם לאחר התקנת התמרור, אני מבקש מכולנו לנהוג באחריות, לשמור על חוקי התנועה בדגש על מהירות מותרת, ושימת לב מיוחדת להולכי הרגל, כך נמנע תאונות ופגיעה מיותרת בחיי אדם.. קיץ בטוח ויפה לכולם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך