אליפות עשירית לקבוצת "דולפיני אשדוד"

זכתה אמש באליפות העשירית (והדאבל השישי!) בליגת בכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, לאחר ניצחון בהארכה 3:7 על מס"ח חיפה. חמישייה לשרון עדני.
(צילומים: דורון חפיף).

קבוצת "דולפיני אשדוד" , קבוצת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה, זכתה אמש, שני, באליפות העשירית (דאבל שישי!) בליגת הכדורגל באולמות לחרשים וכבדי שמיעה.

אשדוד עשתה זאת לאחר שגברה בניצחון ענק ומותח על מס"ח חיפה. "דולפיני" שאשדוד פיגרה במחצית הראשונה 3-1, אבל הצליחה לחזור, ולהשוות. בסיום המשחק  התוצאה הייתה 3-3. הקבוצות ננכסו להארכה, שם הייתה קבוצת אחת בלבד.

מס"ח חיפה נשברה ואשדוד הצליחה לעשות מהפך מדהים לנצח 7-3 מחמישייה של שרון עדני ושערים של ערן ביטון וסמי לה זנקו.
המשחק נערך באולם מרום נווה ר"ג וצפו 350 אוהדים. המדובר אולי באחד הגמרים המותחים ביותר שהייתה בליגה. למי ששכח אשדוד היא גם כאמור מחזיקת הגיע השנה!

מימין, מנהל הקבוצה יעקב שנפר, וחברי הוועד המנהל, יעקב אוליאל
ונדב כהן.

יעקב אוליאל, חבר ההנהלה ומייסד קבוצת דולפיני אשדוד ולמעשה מי שהפך אותה לקבוצה שהיא כיום, עם השיגים בארץ ובעולם, כולל הישגים בליגת הכדורגל באולמות הרגילה, התרגש כמו בפעם הראשונה ואמר: "זה הדאבל ראשון של מאמן הקבוצה ברוך סרוסי, לו זו עונתו הראשונה בקבוצה אחרי 7 שנים בהם יאיר אלמקייס היה מאמן הקבוצה. ברוך הצליח ללכד את חדר ההלבשה ולהחדיר בשחקנים "רעב ואש". מגיעות לו הברכות. אני מאוד גאה בחבר'ה שהצליחו לעמוד במשימה. אני מודה למנכל רשות הספורט העירונית אשדוד, יורם אסרף ולראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על התמיכה בקבוצה, וכמובן תודה לוועד מנהל על תמיכה וליווי בכל העונה כעת המשימה הבאה שלנו היא להחזיר את האליפות בליגת האלופות לחרשים וכבדי שמיעה שתערך בקראקוב (פולין) בפברואר 2024

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך